Gäst Muuu Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 jag har matteboken Z röd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Alma årskurs 5 går i femman... skit lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Nu har jag bytt Mattebok till SP/b. Förut hade jag SP/a. Som ni ser så är ena boken Matte A och andra är Matte B... Så, ja, jag har bytt till matte B ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 (redigerat) Vi hade Mattestegen i åk 1-3. I 4-6 har vi haft Matteboken , 4:a 4:b, 5:a, 5:b och snart ska vi ha 6a, Om man är snabb i matte och har gjort klart kapiteln fortare än dom andra får man jobba i Mattestegen böcker. Redigerat 28 Oktober 2005 av Dr.cheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Vi har mästerkatten,fast den e ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 Om alla har samma kan man hjälpa varandra med tex att inte bara se i facit utan skriva uträkningen ( Mest för att vi latmaskar ska slippa jobba men mne ) Min mattebok heter Alma fast hatar matte :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 z röd har ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir_pringles Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 flex älg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Min heter Y röd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Alma C. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Matteboken X.Går i 7:an :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 matteboken ekorren (för dagisbarn med extramattekunskper) lul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.