lundquist Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Jag tycker att de enda roliga ör uttagningarna när man hör vissa som tror att de har ngn röst men min farmor hade sjungit bättre än ! Sen delfinalerna e bara skit tkr jag ! Men finlaen e bra :) Hih ngn mer som chekar idol ? När jag bler 16 lr 18 lr va de e ska jag vara med ;) Så allt jag säger är Remember my name pepole ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Ska du kalla dig VizzKazz då du kommer upp för att delta? I alla fall, lycka till. Själv diggar man starkt Juryn. Har inte sett 2004 men sett lite från denna. Tycker det är skönt när man verkligen får se riktiga talanger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 September 2005 Rapport Dela Skrivet 12 September 2005 Nu när dom "bra" har åkt ut och skämt ut sig är det inge kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Det har du faktiskt rätt i Mellanmjölk. Det var roligare då personer blev nedtrackade och så. ^.^' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Det är ju de som är hela grejjen. Mobbing! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Jag tycker att det är skönt att få höra lite personer som kan sjunga, det skulle bli tråkigt till slut om det bara var personer som inte kan sjunga hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Det är bara mobbing, och dom som dom säger kan sjunga, dom suger. -Ingen bra har kommit hittils... -Ähh, de e bar å ta nån!! -OK -Nr.153,5893,712,537,803,2560,6206 och 625 får vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 (redigerat) Det är bara mobbing, och dom som dom säger kan sjunga, dom suger. -Ingen bra har kommit hittils... -Ähh, de e bar å ta nån!! -OK -Nr.153,5893,712,537,803,2560,6206 och 625 får vara med. Hur roligt är det om de säger t.ex "Din röst räcker inte till, men det var modigt av dig att komma hit". Det är ju ett underhållningsprogram. Och förresten, de som går vidare KAN sjunga, jag tror dessutom att juryn vet lite bättre än dig, man har inte direkt slängt in några personer från gatan. Redigerat 13 September 2005 av Mikael Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 (redigerat) Skillnaden på personer med musikalisk kvalité och sånna som är tondöva är helt sanslös. Det är kul. Speciellt half-china-boy som går in och sjunger Baladalidila (Stava?), hoppar runt lite på golvet och säger att breakdance är hans livsstil. Sen finns det dom som är jävligt duktiga, som får sin dröm uppfylld. Det är fräckt, trots det är Darin inte riktigt bra ;) Jag ska nog oxå vara med nångång, men jag ska bara göra bra TV utav det. Visst kan jag sjunga, men jag ska tacka Nej till alla erbjudande inom popvärlden. Redigerat 13 September 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Juryn e bäst ;D. Stör mig fortfarande på att man inte fick se den där kaninen som blev bortförd på reklamen. :< Iallfall, nu e det ju trist. Nu e det ju bara folk som KAN sjunga :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Visst kan jag sjunga Hur vet du det? Alla tondöva som var med i Idol säger ju också så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Jag hatar reklamen som var för Idol 2005. En kortfilm som ser ut som en matrix rippof, nårra snubbar och en tjej kommer gående i svarta rockkar och solbrillor, åker lite motorcykel, helicopter, stuntar lite och så hör man den där typiska TV-rösten säga "Juryn är tillbaka......Idol 2005" f*n vad nördigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.