Hoppa till innehåll

Idol 2005


lundquist
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker att de enda roliga ör uttagningarna när man hör vissa som tror att de har ngn röst men min farmor hade sjungit bättre än ! Sen delfinalerna e bara skit tkr jag ! Men finlaen e bra :) Hih ngn mer som chekar idol ?

När jag bler 16 lr 18 lr va de e ska jag vara med ;)

Så allt jag säger är Remember my name pepole !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ska du kalla dig VizzKazz då du kommer upp för att delta? I alla fall, lycka till.

 

Själv diggar man starkt Juryn. Har inte sett 2004 men sett lite från denna. Tycker det är skönt när man verkligen får se riktiga talanger.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är bara mobbing, och dom som dom säger kan sjunga, dom suger.

-Ingen bra har kommit hittils...

-Ähh, de e bar å ta nån!!

-OK

-Nr.153,5893,712,537,803,2560,6206 och 625 får vara med.

 

Hur roligt är det om de säger t.ex "Din röst räcker inte till, men det var modigt av dig att komma hit".

 

Det är ju ett underhållningsprogram. Och förresten, de som går vidare KAN sjunga, jag tror dessutom att juryn vet lite bättre än dig, man har inte direkt slängt in några personer från gatan.

Redigerat av Mikael
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skillnaden på personer med musikalisk kvalité och sånna som är tondöva är helt sanslös. Det är kul. Speciellt half-china-boy som går in och sjunger Baladalidila (Stava?), hoppar runt lite på golvet och säger att breakdance är hans livsstil. Sen finns det dom som är jävligt duktiga, som får sin dröm uppfylld. Det är fräckt, trots det är Darin inte riktigt bra ;)

 

Jag ska nog oxå vara med nångång, men jag ska bara göra bra TV utav det. Visst kan jag sjunga, men jag ska tacka Nej till alla erbjudande inom popvärlden.

Redigerat av Mellanmjölk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hatar reklamen som var för Idol 2005.

 

En kortfilm som ser ut som en matrix rippof, nårra snubbar och en tjej kommer gående i svarta rockkar och solbrillor, åker lite motorcykel, helicopter, stuntar lite och så hör man den där typiska TV-rösten säga "Juryn är tillbaka......Idol 2005"

 

f*n vad nördigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...