Gäst Johan3043 Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Hejsan jag tycker att det e ganska kul i skolan... Matten och engelskan kunde vi klara oss utan :D Om jag ej hadde gått i skolan så kanske jag inet hadde haft nå vänner! Så jag tycker att dn e ganska kul ochså... Speciel på raste och idroten i dag ska vi ha idrot. :D Jag vinner jämt på jympan och gör jämt flest mål :) JAg gorde så mitt lag van 2gånger förra torsdag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Hejsan jag tycker att det e ganska kul i skolan... Matten och engelskan kunde vi klara oss utan :D Om jag ej hadde gått i skolan så kanske jag inet hadde haft nå vänner! Så jag tycker att dn e ganska kul ochså... Speciel på raste och idroten i dag ska vi ha idrot. :D Jag vinner jämt på jympan och gör jämt flest mål :) JAg gorde så mitt lag van 2gånger förra torsdag :) <{POST_SNAPBACK}> Tycker också det är kul i skolan, fast jag hade kunnat klara mig utan gympan... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 (redigerat) Hejsan jag tycker att det e ganska kul i skolan... Matten och engelskan kunde vi klara oss utan :D Om jag ej hadde gått i skolan så kanske jag inet hadde haft nå vänner! Så jag tycker att dn e ganska kul ochså... Speciel på raste och idroten i dag ska vi ha idrot. :D Jag vinner jämt på jympan och gör jämt flest mål :) JAg gorde så mitt lag van 2gånger förra torsdag :) <{POST_SNAPBACK}> Fel!Man måste lära sig engelska och matte.Matte är väldigt viktigt att lära sig,och om du reser utomlands måste du vara bra på engelska.Vi skulle visst kunna ha kompisar om vi ej hade gått i skolan,man skulle kunna träffa nya på sin sport t.e.x. Redigerat 13 September 2005 av FisharMario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 OM man ska komma in på Gymnasiet måste man ha Godkänt i Engelska, Svenska & Matte annars måste man gå Induviduella Programmet. Men visst diggar jag skolan till en viss del. Gillar bollsporter på Idrotten men vi kör bara Orientering eller Friidrott och det är inte särskilt kul längre. Men jag diggar Engelska & Svenska. Älskar att skriva. Allt i säg är väldigt bra. Bra lärare (till en viss del) och ganska skitig skola och dumma elever. Bimbos, Rappare, Raggare, Sportfånar och Nördar. Det som brukar finnas på en skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 jag HATAR idrott!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 i vilken årskurs går ni i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 När du kommer in till gymnasiet så kommer du ångra att du äns sa det där <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 i vilken årskurs går ni i? jag gpr i 5:an :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Du skryter ju inte lite heller Det vi skulle klara oss utan i sklan är ju förståss matte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 Går i 9:an. Måste plugga, Plugga och plugga! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 (redigerat) går i 6:an, skolan e ganska kul! ^_^ Redigerat 14 September 2005 av Coojo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 September 2005 Rapport Dela Skrivet 14 September 2005 Det ända som är bra är idrott och rast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.