Hoppa till innehåll

Kul I Skolan?


Gäst Johan3043
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst The heroin

Beror på vilken skola <_< Säger bara att jag haft rent tur, min skola verkar rena himmelriket jämtför med era ;)

Allvar, våra toaletter är jämt rena (utan klotter) och skolmaten är mycket god (tyvärr håller mina kompisar inte med).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Skolan är en himmel,om man hade tat bort ärtsoppan och satt ditt tomatsoppa och ta bort de j**** småungarna som springer omkring och slåss med pinnar och reglerna så hade allt varit ett himmelrike ^_^

Har en väldigt duktig lärare,2 stycken faktiskt.

 

Allt som står i planeringen är asenkelt och klarar de på 2 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det enda som är dåligt på skolan är att vi har huliganer. De springer runt och förstör det första de ser.

Alltså... De kan faktiskt inte använda deras hjärnceller och kunna arbeta med dem. Det är helt omöjligt för dem. Många snusar, röker eller försöker göra något av de bådadera.

Och framförallt att det är 7:or som håller på med sånt skit! Inte ens vi 9:or skulle vara så dumma att göra så. >.<'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OM man ska komma in på Gymnasiet måste man ha Godkänt i Engelska, Svenska & Matte annars måste man gå Induviduella Programmet.

 

Men visst diggar jag skolan till en viss del. Gillar bollsporter på Idrotten men vi kör bara Orientering eller Friidrott och det är inte särskilt kul längre.

Men jag diggar Engelska & Svenska. Älskar att skriva. Allt i säg är väldigt bra. Bra lärare (till en viss del) och ganska skitig skola och dumma elever. Bimbos, Rappare, Raggare, Sportfånar och Nördar. Det som brukar finnas på en skola.

 

Tycker skolan e okej,gillar condensation,evaporation,med mera. :cool:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...