Vitdom Skrivet 18 September 2005 Rapport Dela Skrivet 18 September 2005 i vilken årskurs går ni i? Jag går i 7:an. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Skolan är ett rent h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Beror på vilken skola <_< Säger bara att jag haft rent tur, min skola verkar rena himmelriket jämtför med era ;) Allvar, våra toaletter är jämt rena (utan klotter) och skolmaten är mycket god (tyvärr håller mina kompisar inte med). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 September 2005 Rapport Dela Skrivet 22 September 2005 gillar det mesta, utom franska och matte. Går i 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 26 September 2005 Rapport Dela Skrivet 26 September 2005 Oj vilken småttning ;) Nämn helst om det är grundskola eller gymansiet... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Går i 7an, jumppa är okej+husligekonomi och rasterna :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Ge mig lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Skolan är en himmel,om man hade tat bort ärtsoppan och satt ditt tomatsoppa och ta bort de j**** småungarna som springer omkring och slåss med pinnar och reglerna så hade allt varit ett himmelrike ^_^ Har en väldigt duktig lärare,2 stycken faktiskt. Allt som står i planeringen är asenkelt och klarar de på 2 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Det enda som är dåligt på skolan är att vi har huliganer. De springer runt och förstör det första de ser. Alltså... De kan faktiskt inte använda deras hjärnceller och kunna arbeta med dem. Det är helt omöjligt för dem. Många snusar, röker eller försöker göra något av de bådadera. Och framförallt att det är 7:or som håller på med sånt skit! Inte ens vi 9:or skulle vara så dumma att göra så. >.<' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 skolan suger -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 De enda ämnen som är tråkiga är svenska och musik. Fast det är ändå rätt kul på musiken när vi startar ett 3:e världskrig! :D (som idag) :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 OM man ska komma in på Gymnasiet måste man ha Godkänt i Engelska, Svenska & Matte annars måste man gå Induviduella Programmet. Men visst diggar jag skolan till en viss del. Gillar bollsporter på Idrotten men vi kör bara Orientering eller Friidrott och det är inte särskilt kul längre. Men jag diggar Engelska & Svenska. Älskar att skriva. Allt i säg är väldigt bra. Bra lärare (till en viss del) och ganska skitig skola och dumma elever. Bimbos, Rappare, Raggare, Sportfånar och Nördar. Det som brukar finnas på en skola. Tycker skolan e okej,gillar condensation,evaporation,med mera. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.