LuddE Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Du behöver: en sån här http://www.webhallen.com/prod.php?id=42119, en sån här http://www.webhallen.com/prod.php?id=29357 och en dator.. Routern ska stå på B/G mixed eftersom datorn använder(?) G och pspn B , tror jag... Det är lättare med v2.0 eftersom du har en webläsare då. Egentligen kan du ta vilken router som helst, bara den stödjer både G och B.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Så det är att välja mellan att köra brända spel eller surfa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 på kontroll så visade dom att man kunde surfa men måste man var nära ett internet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 ja, vi har vårat nätverk där uppe och jag kan inte koppla upp mej med pspt när jag är nere i vardagsrummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 1 November 2005 Rapport Dela Skrivet 1 November 2005 Men du kan koppla upp dig när du är där uppe? ........... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 6 November 2005 Rapport Dela Skrivet 6 November 2005 Vad är 2.0? :P hur ser man om man har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 November 2005 Rapport Dela Skrivet 8 November 2005 Men du kan koppla upp dig när du är där uppe? ........... ja det kan jag man får version 2.0 om man går in på settings och väljer network update så kan man ladda ner den om man inte redan har den förståss... det kommer nya updateringar lite då å då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 9 November 2005 Rapport Dela Skrivet 9 November 2005 Ja men då kan man ju inte köra homebrew Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 25 November 2005 Rapport Dela Skrivet 25 November 2005 Jag har en Trådlös Nätverks Motagare på mitt rum till min dator, kan jag surfa i mitt rum då? ps, själva routern e i källaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Eftersom PSPn har inbyggd WLAN så borde du kunna surfa på ditt rum om du kan sitta vid datorn vi wlanet på ditt rum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ketnet Skrivet 14 December 2005 Rapport Dela Skrivet 14 December 2005 (redigerat) Om du har din router för långt uppe eller nere så signalerna blir fär svaga där du vill surfa kan man skaffa en liten sak som man sätter i ett eluttag och som tar emot signaler från routern och förstärker dem så att signalerna blir lika starka från saken som från routern. Vi har en router på högsta våningen på vårt hus (våning 2) och på "marknivå-våningen" (våning 0) har vi en förstärkare och då kan man surfa nere i vårt tv-rum på våningen under jorden (våning -1). Signalen går alltså genom betonggolvet ner till undervåningen! Redigerat 14 December 2005 av ketnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 håller på att ladda ner 2.60 just nu ^^ ryms exakt på minneskortet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg