Cyper Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 (redigerat) Ladda ner filmen på länken nedan. Kvaliten är faktist ganska bra! För er som inte sett detta spel har ni nu en chans. :''> Varning för kännsliga tittare. ;) [Ladda ner en film av VÄRLDENS bästa spel på länken nedan!] http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34369 Varför du måste ladda upp den här, är p.g.a det inte går att ladda upp den här på fuska. Redigerat 17 September 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Varför ska man ladda ner och titta på sån smörja... Förstår inte vart värden är på väg om man vill spela spel som Postal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Varför ska man ladda ner och titta på sån smörja... Förstår inte vart värden är på väg om man vill spela spel som Postal. Mja, alla tycker inte det är smörja. Och eftersom det finns 3 stycken tyder det på att det säljs ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 MM, 3 stycken, jättemycket..... Hah.... Och vad tycker de and 800.000.000 människor??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 (redigerat) MM, 3 stycken, jättemycket..... Hah.... Och vad tycker de and 800.000.000 människor??? 3 stycken är ganska mycket kan jag säga. Med tanke på hur mycket 1 spel kostar. Uppföljaren till Max Payne kostade 70 miljoner kronor. Postal skulle jag kunna klassa som minst lika dyrt. Kom inte med nåt motargument, endast för en förolämpning. Kan även säga att rws har fått böta ganska mycket, postal-spelen har nämligen varit I rättgång ett antal gånger. Så dom har pengar, och spelen värkar säljas som smör. Redigerat 17 September 2005 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Dålig film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Jag tyckte den var bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 3 stycken är ganska mycket kan jag säga. Med tanke på hur mycket 1 spel kostar. Uppföljaren till Max Payne kostade 70 miljoner kronor. Postal skulle jag kunna klassa som minst lika dyrt. Kom inte med nåt motargument, endast för en förolämpning. Kan även säga att rws har fått böta ganska mycket, postal-spelen har nämligen varit I rättgång ett antal gånger. Så dom har pengar, och spelen värkar säljas som smör. Oj, mitt fel, jag trodde du sa att tre stycken tyckte spelet var bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Det ända roliga me Postal 2 är att använda katter som ljuddämpare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 3 stycken är ganska mycket kan jag säga. Med tanke på hur mycket 1 spel kostar.Uppföljaren till Max Payne kostade 70 miljoner kronor. Postal skulle jag kunna klassa som minst lika dyrt. Kom inte med nåt motargument, endast för en förolämpning. Kan även säga att rws har fått böta ganska mycket, postal-spelen har nämligen varit I rättgång ett antal gånger. Så dom har pengar, och spelen värkar säljas som smör. Oj, mitt fel, jag trodde du sa att tre stycken tyckte spelet var bra... <{POST_SNAPBACK}> Aright. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Det ända roliga me Postal 2 är att använda katter som ljuddämpare. Vad är det för kul med det? Sätta på en katt på en kulspruta så det låter mindre... Det är inget annat än sjukt. Spela riktiga skjut-spel, med lite vett i med riktiga ljud-dämpare i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.