Hoppa till innehåll

Postal 2 Film


Cyper
 Dela

Rekommendera inlägg

Man kan inte förbjuda ett spel i hela europa. och inte konstigt att det inte gick igenom. Typ halva europas länder vill typ ha postal 2 lagligt. Varje land måste ju rösta ja för att det ska gå igenom och det kommer aldrig, aldrig,aldrig. hända! :bah:

Redigerat av Juppy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

På Postal2 kan du göra nästan vad som helst.

Hugga huvudet av andra och se på när blodet sprutar ut.

Eller sparka någon tills desätter sig ner på sina knän och ber för sitt liv innan du sparkar av huvudet.

Pissa på folk tills de spyr.

Hälla bensin på andra och tända på och se de brinna tills bara köttet är kvar.

Använda katter som ljuddämpare på te.x shotgun.

Shocka andra med elektricitet tills de medvetslösa trillar ner på marken.

Och mycket mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och nu kommer vi tillbaka till den grejen att man inte behöver göra allt det som Omega 99 sa. man kan lungt gå igenom spelet utan att göra en fluga förnär.

 

Och nja jag vill inte kalla det uppdrag. Man gör snarare ärenden. Du vet köpa gran, köpa mjölk, gå och rösta, skaffa gary colemans autograf. all t detta kan man göra utan att döda en enda person. Det blir så våldsamt som vill att det ska vara. Om omgea 99 nu över huvud taget spelat spelet så och säger att det e så blodigt när han spelade så var det för att han gjorde det så våldsamt. han hade inte behövt sätta katten på shotgunen eller plockat upp spaden. Han kunde lika gärna kunnat gått raka vägen till affären och köpt den där mjölken som hans uppgift var. Han gjorde spelet våldsamt med egen fri vilja. Så ja Postal 2 är en av de våldsammaste spelen i världen. men endå en av de mest harmoniska. det beror helt till 100% hur man vill ha det. Så stor valmöjlighet finns det i spelet. Så omgea 99, om du tycker spelet e våldsammt så är det för att du gjort det de eller att snubben som tagit screenshotsen gjort det de.

Redigerat av Juppy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och nu kommer vi tillbaka till den grejen att man inte behöver göra allt det som Omega 99 sa. man kan lungt gå igenom spelet utan att göra en fluga förnär.

 

Och nja jag vill inte kalla det uppdrag. Man gör snarare ärenden. Du vet köpa gran, köpa mjölk, gå och rösta, skaffa gary colemans autograf. all t detta kan man göra utan att döda en enda person. Det blir så våldsamt som vill att det ska vara. Om omgea 99 nu över huvud taget spelat spelet så och säger att det e så blodigt när han spelade så var det för att han gjorde det så våldsamt. han hade inte behövt sätta katten på shotgunen eller plockat upp spaden. Han kunde lika gärna gått raka vägen till affären och köpa den där mjölken som hans uppgift var. Han gjorde spelet våldsamt med egen fri vilja. Så ja Postal 2 är en av de våldsammaste spelen i världen. men endå en av de mest harmoniska. det beror helt till 100% hur man vill ha det. Så stor valmöjlighet finns det i spelet. Så omgea 99, om du tycker spelet e våldsammt så är det för att du gjort det de eller att snubben som tagit screenshotsen gjort det de.

 

LoL, det där är ren lögn.

Det märks att du bara spelat demot.

Första uppdraget på riktiga Postal2 är att gå och hämta sin lönecheck.

På vägen dit ser man en samling demonstranten som står och protesterar mot nåt.

När man sedan hämtat lönechecken så stormar demonstranten in och börjar skjuta.

Enda sättet att klara banan är att hitta en pistol och skjuta.

Spelet är gjort så att vardagliga sysslor går helt åt h**v**te.

Som när man ska lämna en lånebok i biblioteket,då blir stället rånat eller nåt sånt.

Vill man klara uppdragen så är det omöjligt att inte göra nåt sånt.

 

 

Och om du läst ämnet från sida 1 kanske du ser att det inte va jag som startade denna tråd.

Redigerat av Omega99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jeg vet att du inte startade tråden. och jo det går vissta att komma förbi demonstranterna i både RWS kontoret och träd demonstrantera i bibloteket. I RWS e det bara att springa ut genom bakdörren och i biblan finns det en väg som e helt demonstrant fri. Och om man måste skjuta en demonstrant så ser det inte mera olikt ut än i ett vanligt FPS spel. Och jo jag har visst spelat mer än demot. jag äger alla 3 spel.

 

Och första uppdraget behöver inte vara att hämta lönechecken det avgör du helt själv. du kan hämta mjölken först om du vill.

Redigerat av Juppy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja du kan ju springa förbi den som skjuter mot dig om du hellere vill det. du behöver inte sätta en kula i honom. även fast det nog inte finns en enda man i världen som skulle göra så. :) Jag kan hålla med om att spelet är otroligt våldsamt och äkligt. men alla tycker inte det. Det finns dom som tycker det finns humor i det. jag till exempel finner en viss humor i en del av grejerna. Men alla fattar inte den humorn och dom tycker att spelet är helt 100% CP och då får dom tycka det, alla har sin åsikt. du, jag och alla andra 6 miljarder människor. Jag förstår till 100% om du tycker spelet e motbjudande. men det menar inte att alla gör det.

 

Vi kanske ska sluta tjaffsa om spelet för denna disskution kommer hålla på i åratal.

 

Vi låter folk tycka vad dom vill. och håller våra egna åsikter för oss själva. och låter folk testa spelet för att se om de gillar det eller ej. ;) :lol: :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MM, jag tycker inte spelet är motbjudande, rätt roligt faktist (om man bortser från vissa enstaka sjuka saker).

Jag skulle nog säga att spelet är 70% skoj, och 30% sjukt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...