Hoppa till innehåll

Postal 2 Film


Cyper

Rekommendera inlägg

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jaha ja då e det så klart man har nått emot det. Jag har bara en hund och jag skadar aldrig hundar i spelet.

 

Fast filmen kommer nog bli rätt grym. kommer nog bli förbjuden i sverige däremot. :( lite synd. skulle göra se den på bio. nu får jag importera den istället. :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Skrivet (redigerat)

jaha ja då e det så klart man har nått emot det. Jag har bara en hund och jag skadar aldrig hundar i spelet.

 

Fast filmen kommer nog bli rätt grym. kommer nog bli förbjuden i sverige däremot.  :(  lite synd. skulle göra se den på bio. nu får jag importera den istället. :cool:

 

Finns andra sätt att få tag I filmen än att köpa den. :) Lär bli mäkta blodigt.

Ni som säger att man måste andvända våld I spelet har helt fel. Om man nu dödar någon så är det ju ens eget fel och inte spelet.

 

Livar upp med en skön bild. :)

http://img124.imageshack.us/img124/329/grabby129nx.jpg

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha ja då e det så klart man har nått emot det. Jag har bara en hund och jag skadar aldrig hundar i spelet.

 

Fast filmen kommer nog bli rätt grym. kommer nog bli förbjuden i sverige däremot.  :(  lite synd. skulle göra se den på bio. nu får jag importera den istället. :cool:

 

Filmer blir inte förbjudna längre i Sverige om de inte bryter mot någon lag och det finns många filmer som är mycker värre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Det är rent av omöjligt att klara sig igenom spelet utan att skjuta någon eller annat.

Så spelet går liksom inte att spela snällt.

Såvidare du inte laddar ner ett fusk som gör att alla uppdragen klaras, då är det fritt fram att göra vad du vill.

Spelet är roligt på vissa gränser, men en del är också sjukt, vissa kan tycka att det är roligt och vissa kan tycka att det är helt cp:igt. Själv bryr jag mig inte så mycket.

 

 

En sak till:

Varför i h*lvette tar ni upp en gammal tråd, finns det ingen som kan låta en tråd dö ut?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag måste faktisk hålla med Omega den här gången! Kan ni inte bara sluta skriva. Kan inte en moderator bara låsa den här tråden! jag e så läs på det här eviga bråkandet. Snälla moderator lås den här tråden nån gång så att det blir ett slut på det här. :bah:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...