sfvxzcds Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Det själva roliga med spelet är att det är ironiskt. Nästan allt i spelet är ironiskt. Men "svaga" personer förstår inte ironin och tror att allt handlar om allvar. Jag tycker att Postal 2 är en av de bästa (Roligaste) spelen som finns men det gör mig inte till någon sjuk psykopat heller. Dessutom så är spelet inte bannlyst i Sverige. Det har inte ens kommit till domstolen än men det är nog inte så långt kvar heller. Personligen tror jag inte att det kommer att förbjudas för att isåfall så skulle en massa andra spel också förbjudas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Jag tycker Postal2 är ett skoj spel faktiskt (har full version). Men jag gillar inte att de har gjort Postal2 så verklighetstroget som möjligt med så många valmöjligheter osv. Det gör ju att vissa "svaga" personer tillslut inte kan skilja på spel och verklighet. Men för oss andra som inte är "svaga" så kan spelet vara rätt skoj, jag gillar det att uppdragen är vardagssysslor såsom uppdraget då man ska lämna en lånebok till biblioteket (fast då blir det rånat), eller när man ska hämta ut sin lönecheck (då man blir attackerad av protestanter), eller bara köpa mjölk. Det där med djuren, typ "kattdämparna" är helt sjukt i min mening men resten är väl okej antar jag. (om man bortser från pissandet, brännandet, och de oskyldiga människorna som spyr och ber om sitt liv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Det där med djuren, typ "kattdämparna" är helt sjukt i min mening men resten är väl okej antar jag. (om man bortser från pissandet, brännandet, och de oskyldiga människorna som spyr och ber om sitt liv) <{POST_SNAPBACK}> Då låter du bli att andvända kattljuddämparen då du spelar. SKulle vilja ha fulla verisionen av Postal 2, och sen Postal AW. Tyvärr är det förbjudet att säljas I Sverige. Finns inget bättre än att stycka personer I småbitar och sedan grilla bit för bit. Skulle vara grymt om man fick mer I Health-mätaren om man år människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 LoL, jag undviker att använda kattdämpare när jag inte gillar det, det är väl en självklarhet. Postal2 har sina roliga delar, sjuka delar, och sina realistiska delar. Håller man sig borta från de sjuka delarna så är spelet skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 LoL, jag undviker att använda kattdämpare när jag inte gillar det, det är väl en självklarhet. Postal2 har sina roliga delar, sjuka delar, och sina realistiska delar. Håller man sig borta från de sjuka delarna så är spelet skoj. Hva er sykt da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Pissandet, brännandet, kattdämparnaosv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 31 December 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 Pissandet, brännandet, kattdämparnaosv.. Aha, okej. Håller med om att det är sjukt ja. Det är I allafall kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Spelet är om jag inte minns fel bannlyst i Sverige, har för mig att det var så iaf men är inte 100% säker. Nej, postal 2 e fortfarande lagligt i sverige! :bah: ´Det märks att du har 0 koll på vad du snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 :meddum: Som jag sa så var jag inte 100% säker villket gör att du inte kan använda uttrycket 0 koll. Jag kollade och såg att det än så länge är lagligt men det har varit flera rättegångar om det och flera försök att bannlysa det i europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 (redigerat) dom har försökt få det förbjudet i SVERIGE inte Europa. Hallå! hela Europa! HALLÅ! earth 2 brain! som sagt noll koll. hitta en vetig fakta sida, sen kan du komma tillbaka när du vet vad du snackar om, för det gör du inte nu! :bah: Jag har nu det ultimata beviset på att det går bra för RWS och deras Postal 2! DOM SKA GÖRA EN FILM PÅ SPELET! WOOOOOOHO! kolla in länken här Detta e beviset för att det måste finnas massor med folk som älskar Postal 1 & 2. Så nu kan ni snacka hur mycket skit som helst om postal 2 för inget kan sabba mitt humör nu. HAHAHA :lol: Redigerat 10 Januari 2006 av Juppy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Men kan inte du förklara för mig vad som är nöjet med att pissa på folk och använda katter som ljud-dämpare? Vilket av dina sjuka sinnen tillfredställer spelet? spelet är förbjudet i ett flertal länder skulle instalerat men såg det då kastade jag det alla som spelar det måste va en :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 dom har försökt få det förbjudet i SVERIGE inte Europa. Hallå! hela Europa! HALLÅ! earth 2 brain! som sagt noll koll. hitta en vetig fakta sida, sen kan du komma tillbaka när du vet vad du snackar om, för det gör du inte nu! baaasmiley.gif Jag har nu det ultimata beviset på att det går bra för RWS och deras Postal 2! DOM SKA GÖRA EN FILM PÅ SPELET! WOOOOOOHO! kolla in länken här Detta e beviset för att det måste finnas massor med folk som älskar Postal 1 & 2. Så nu kan ni snacka hur mycket skit som helst om postal 2 för inget kan sabba mitt humör nu. HAHAHA De har visst försökt få det förbjudet i Europa!!! Läs igenom allt innan du postar! Det var flera som ville ha Postal2 bannlyst från Europa men föslaget nekades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.