Gäst Mega93 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag tycker det är sjukt. Beror nog på att jag har 2 katter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 jaha ja då e det så klart man har nått emot det. Jag har bara en hund och jag skadar aldrig hundar i spelet. Fast filmen kommer nog bli rätt grym. kommer nog bli förbjuden i sverige däremot. :( lite synd. skulle göra se den på bio. nu får jag importera den istället. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) jaha ja då e det så klart man har nått emot det. Jag har bara en hund och jag skadar aldrig hundar i spelet. Fast filmen kommer nog bli rätt grym. kommer nog bli förbjuden i sverige däremot. :( lite synd. skulle göra se den på bio. nu får jag importera den istället. :cool: Finns andra sätt att få tag I filmen än att köpa den. :) Lär bli mäkta blodigt. Ni som säger att man måste andvända våld I spelet har helt fel. Om man nu dödar någon så är det ju ens eget fel och inte spelet. Livar upp med en skön bild. :) http://img124.imageshack.us/img124/329/grabby129nx.jpg Redigerat 13 Mars 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sfvxzcds Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 jaha ja då e det så klart man har nått emot det. Jag har bara en hund och jag skadar aldrig hundar i spelet. Fast filmen kommer nog bli rätt grym. kommer nog bli förbjuden i sverige däremot. :( lite synd. skulle göra se den på bio. nu får jag importera den istället. :cool: Filmer blir inte förbjudna längre i Sverige om de inte bryter mot någon lag och det finns många filmer som är mycker värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Jag älskar Postal 2 det är så coolt =) jag ska se filmen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Livar upp med en skön bild. :) http://img124.imageshack.us/img124/329/grabby129nx.jpg uuh , grafiken är ju sämst också :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 13 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 (redigerat) Livar upp med en skön bild. :) http://img124.imageshack.us/img124/329/grabby129nx.jpg Det är bara demo verisionen. Redigerat 13 Mars 2006 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Postal 2 är ju helt cp hela spelet rakt igenom. Vad är det för nöje med att göra sånt som man gör i spelet. Spelet borde idiotförklaras och de som tar fram det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Postal 2 är ju helt cp hela spelet rakt igenom. Vad är det för nöje med att göra sånt som man gör i spelet. Spelet borde idiotförklaras och de som tar fram det också vi kan la inte hjälpa att du e svartsjuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Det är rent av omöjligt att klara sig igenom spelet utan att skjuta någon eller annat. Så spelet går liksom inte att spela snällt. Såvidare du inte laddar ner ett fusk som gör att alla uppdragen klaras, då är det fritt fram att göra vad du vill. Spelet är roligt på vissa gränser, men en del är också sjukt, vissa kan tycka att det är roligt och vissa kan tycka att det är helt cp:igt. Själv bryr jag mig inte så mycket. En sak till: Varför i h*lvette tar ni upp en gammal tråd, finns det ingen som kan låta en tråd dö ut?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag måste faktisk hålla med Omega den här gången! Kan ni inte bara sluta skriva. Kan inte en moderator bara låsa den här tråden! jag e så läs på det här eviga bråkandet. Snälla moderator lås den här tråden nån gång så att det blir ett slut på det här. :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.