Goron_ Skrivet 29 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Funkar inte för mig heller .. annars bra spel ;) Mega99 kan du beskriva hur man lägger upp spelet med ripway?? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Ja, den funkar ej. aha. man måste göra mer än bara trycka ner detonatorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Som vadå? Villka knappar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 jag ska väl inte stå här och guida dig igenom mitt spel heller :lol: det får du försöka lista ut själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Okej, nu får spelet ett minus på betyget... Inga spel ska man behöva gissa knapparna i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 du ska inte trycka nånstans på tg bordet det finns mer än en detonator på banan och de flesta som har provspelat har upptäckt de sakerna direkt. tips: detonatorn får ingen ström får början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Kanske borde stå i manualen.. Du vet "game info". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 knappast hur man gör för att klara spelet. du ändrar bara strömbrytarna - that's it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 Är det bara att nudda strömbrytarna och sen detonatorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 jups. fast du får se till så dynamiten ligger så att de kan spränga bossen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Man ska trycka in båda knappar på båda sidorna om bossen. sen ska du placera dynaminterna så att dom kan spränga bossen. sen drar du i spaken när bossen är på den sidan där dynamiterna ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 MM, klurade ut det för nån dag sen... Tycker dock att det är dåligt att när man trycker R och startar om rummet förlorar man ett liv. Jag hade ett liv kvar och tryckte på R och så kom Highscore listan fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.