love_game Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 CamsterFun demot funkar inte! Jag har webcamen inkopplad men det kommer bara upp ett felmeddelande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Det är bara ett av dina spel som funkar... Du borde nog titta lite mer på att de funkar innan du lägger up... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) Toss Bush gjorde jag på 5 minuter, den gillade inte jag heller... och ändå skulle du få pris för det och det var överlägset mina spel... ursäkta love_game, men ändra dina inlägg när du kommer på något nytt istället för att posta nya hela tiden! ang. låten: den var rätt bra, lite konstig avslutning bara. prova att välja Use multimedia player i ljud. det kan häna att den låter ännu bättre då. tar lite längre tid att ladda bara... det är nog så att har man samma webcam och så som Mega funkar det jättebra, annars får man felmeddeladen. eller så ska man ha något annat program... jag får meddelandet "Error defining an external function", klickar man bort dem 4 gånger kommer det upp en grå bakgrund, lite gröna streck som gungar och en massa bruna saker i några sekunder, sedan kommer highscoren upp... Redigerat 4 Oktober 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) Oj, tack för att du sa det!!! Du har ingen webcam.dll i mappen va? Tänkte väl det, jag ska fixa det... Vad är fel på Nail Away då? EDIT: Camsterplay är fixat!! Redigerat 4 Oktober 2005 av Mega-99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 nix, bara nån som heter typ A637.dll eller nåt liknande. nail away bara låste sig, inga felmeddelanden eller något. kan bero på att jag körde något annat samtidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Oj, jag hade visst lagt in lite för många funktioner, nail away var fullproppad... Jaja, jag jobbar på Cutline Computer, ett program som ser till att din dator mår bra. Det är inget anti-virus program men den ser om din dator mår dåligt. Den kan se om din dator är ansluten till internet, kolla grafikkortet, och en ny funktion som jag fixade nyss: En "File deleter", har det någonsin hänt att du fått ett virus och vet exakt villken fil som gör det men den går inte att ta bort, använd "File Deleter", den struntar i att fråga datorn om lov utan tar bara bort filen... Jag jobbar även på en Popup blockerare till den.. Men hursomhelst, nu borde Camsterplay funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Oj, tack för att du sa det!!! Du har ingen webcam.dll i mappen va? Tänkte väl det, jag ska fixa det... Vad är fel på Nail Away då? EDIT: Camsterplay är fixat!! Nej, det funkar fortfarande inte... Samma fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) konstigt, och du har en webcam.dll i camsterplay mappen? + Spelet funkar bäst med en logitec webcam. Redigerat 4 Oktober 2005 av Mega-99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
love_game Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Jag har tillochmed en logitech... Det funkar inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 (redigerat) Åh, ett webcamspel det måste jag prova. Jag kom inte in på din sida igår Mega-99, men idag gjorde jag det :). Ska ladda ner det sen. Med 9/30 menas att jag lägger ihop allting. 10 + 10 + 10 = 30! Fantastikst va?! Visste ni föressten att i de äldre vesionerna av Game Maker finns det fler bilder än de nyare. Redigerat 5 Oktober 2005 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 5 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Ok, jag skulle försöka fixa länken men nu kan jag inte gå in på Ripway.com <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega-99 Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Kolla så att ni har en webcam.dll i camsterplay mappen... PS. Jag skulle behöva tips på andra roliga eyetoy spel att göra, adda mig och skriv förslag. [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.