Dezen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 okej tackar nu ska jag förhoppningsvis inte snatta denna tråden mer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 En till fråga om hur man lägger upp spelet: Jag provade med Ripway men pappa var rädd att vi skulle få virus med massa skräp E Post beroende på att jag var nära att förstöra våran dator i förrgår. Vet ni nåt annat ställe där man kan lägga upp spel? Jag skulle vilja visa ett spel här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Finns massor, men just nu står det still i skallen.... sök på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 (redigerat) Vad ska man söka på då? Upload files eller? Redigerat 3 December 2005 av Eric H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Ungefär.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Funkar inte. Jag tycker dom borde lägga upp någon uppload sak på gamemaker.nl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 (redigerat) Ripway är nog ganska säkert, skaffa ett bra antivirusprogram istället. Och gå INTE in på Game Maker forumet, det har blivit hackat. Två andra bra sidor där du kan lägga upp spel är: http://www.gamemakergames.com och http://www.gmshowcase.dk Redigerat 8 Maj 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 eller host-a.net ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 www.diino.com Funkar hur bra som helst, bara lägga upp allt ni vill (2gb gratis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.