Burken Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Nico kan sina saker ;) http://forum.fuska.se/Gratis_Fuska_Mynt-t64392.html (hittade inte den här låsning på dom senaste sidorna, men om den finns så. Mitt fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Burken nj: Nico's låsning var klockren. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 LOL Nico är faktiskt ganska rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Han sitter och tänker ut en ramsa innan han låser så att han kan skryta om det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 Vi känner alla våran kära Moderator Nico ;) fuska.se's rimmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jag har aldrig hört han rimma, men så är jag lite döv också kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Hahaha! Jag skrattar åt blotta tanken, nico, en skald? Tag dig i akt nico, för ifall du är en skald har fått dig en motståndare! Jag är skalden bland moderatorer och ingen skall ta den titeln ifrån mig! To Battle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 (redigerat) Jaja, jag slår vad om att jag rimmar bättre än er ! :P Men den snubben borde ha blivit avstängt på en gång, ( Tråden som Nico låste! ) Varför blev han inte det ? Redigerat 25 April 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 vi kan inte stänga av folk, admin gör och det kan ta sin lilla stund om du förstår vad jag menar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 To bad I'm sad ^^ (Jag kan minsann me rimma :P) Nico, din låsning va bara bäst, skrattade i 30 min åt den minst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 allvarligt. du behöver något att göra av ditt liv. Jag föreslår virkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 April 2006 Rapport Dela Skrivet 26 April 2006 To bad I'm sad ^^ (Jag kan minsann me rimma :P) Nico, din låsning va bara bäst, skrattade i 30 min åt den minst! Va? Vad sa du nu? Skrattade i 30 minuter? Öh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.