Slasktratt Skrivet 23 September 2005 Rapport Dela Skrivet 23 September 2005 (redigerat) Jag var en Elite Chattare än hel höst, en vinter och sedan ett par månader till. På slutet skrev jag inte mkt. Ingenting. Jag var inaktiv ett tag, ändå hade jag min mkt "uppskattade" titel <_< Redigerat 23 September 2005 av Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 varför är det så svårt att bli EC... (elite chattare för er som inte förstod) admin borde uppdatare oftare, har man en chatt har man väl också ansvar för den Tycker det är en utmärkt idee. Admin borde fixa några platser för de som hjälper han typ Medhjälpare eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Tkr att det låter till 100% som om Ragnarök skulle vilja vara medhjälpare, Capone me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Jag skulle inte ha något emot att vara det men jag tycker bestämt att någon skulle bli det. Vissa fusk och recensioner håller väldigt låg klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2005 Så då behövs alltså nån övernitisk person utan liv...men det är liiite offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.