Gäst Johan3043 Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Wrc (Rally) Dom e jävligt kul! men jag tycker nog best om Gta Sa Inga andra Gta är roliga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhou_Tai Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Den Bästa PS2 serien som någondin gjorts är Dynasty Warriors serien fast har inte spelat ettan som e till PS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 (redigerat) Gillar du GTA, Har du klarat av de eller och hur länge har du haft de. Om du har haft det över en månad och inte klarat ut de så är du en noob. Jag säjer bara lol om du inte har klarat ut de :P Jag har inte Gta men jag har spelat det . Redigerat 12 Oktober 2005 av snubben Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 FFX (Final fantasy 10) är det bästa spelet som finns! Musiken är underbar!! Filmerna är otroliga och storyn är den bästa av allt jag har spelat! FFX-2 är också jättebra (har klarat ut båda :P) och jag tänker köpa alla spel i serien :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounty_hounter Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Det bästa spelet nu är nog gta vice city och tekken 5 tror jag. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Det bästa spelet nu är nog gta vice city och tekken 5 tror jag. :rambo: Grand turismo e kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 1. FIFA-spelen 2. Sagon om ringen-Spelen 3. Need For Speed Underground-spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 1) Kingdom Hearts 2) Star Wars: Episode III 3) Jak II Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemuz Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 Soul Calibur 3 All the damn way! Yoshimitsu är med i spelet :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Medal of honor:front line) gammalt men svin kul Ich mag Kriegspiele Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Medal of honor:front line) gammalt men svin kul Ich mag Kriegspiele Devil may cry e COOLT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catsangel Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Vilket PS2 spel är det bästa genom tiderna?Svara! Jag tycker att Tekken spelen äger allt vad tycker ni? Jag måste nog säga Final fantasy XIII, hur bra som helst.. Och nu har jag börjat spela Reatchet och Clank och är helt fast :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg