snubben Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Vilket PS2 spel är det bästa genom tiderna?Svara! Jag tycker att Tekken spelen äger allt vad tycker ni? Ratchet och Clank,det e mitt favorit spel,visst e det bra.Ett annat bra spel e lungt Jak and Daxter(Ratchet och Jak spelen ligger bada pa plats 1 i min toplista). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nintendo_tobias Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 GTA serien! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Alias!! Man kan ha en sopbårste som vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag tycker lätt MGS serien! + TS till Gc jag tycker castlevania lament of innocence och castlevania curse of darkness är den bästa serie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sith Lord Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 Jag Tycker Lätt :cool: Gran Turismo 4! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 (redigerat) SpiderMan Tekken Grand Theft Auto StarWars Soul Calibur Need for Speed :) Redigerat 27 Oktober 2005 av vincent_spider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 NHL 06 varje år blir bättre å bättre LA Rush är säkert jättebra oxå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Devil may cry serian är bäst :evil: och metal gear solid :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mhmm Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 de bästa spelan är nog: hela gta serien speciellt vice city sen är the warriors en favorit,gillar rockstar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 (redigerat) Väldigt svår fråga.. Det har kommit en hel del roliga/bra tittlar under dom senaste åren..Men GTA:san andreas är en av mina favoriter.. Tony hawks american wasteland är också en av mina favoritspel. Redigerat 3 Januari 2006 av R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Final Fantasy X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag tycker att Kingdom hearts är de bästa spelet :D det tar långt tid att klara ut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg