Gäst Johan3043 Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Hejsan jag undrar hur man Liksom får automat sikte på motorsyckel/cross för jag ligger vid det uppdraget när man ska skuta 4gubabr på ett tåg och man ska åta cross efter den och skita men jag vet ej hur man siktar på cross så det lite svårt.. så kan non säga hur man gör?? Jag ger ett litet pris till den som säger hur man gör så att jag klarar upp draget! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Om det är det uppdraget då man har smoke bakom sig så behöver du inte göra nåt. Bara kör bredvid gubbarna så dör de till slut :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ol_v Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Jag tror faktist att det inte går att sikta när man åker motorcykel/cross. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Har non ett tips då??, Hur man klarar det uppdraget när man ska köra brevid ett tåg med en cross och bigsmoke sitter bakom?? Villken sida ska man åka på och fins det nott fusk som man kan göra det på??. Snälla....! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Hejsan jag undrar hur man Liksom får automat sikte på motorsyckel/cross för jag ligger vid det uppdraget när man ska skuta 4gubabr på ett tåg och man ska åta cross efter den och skita(skita?) men jag vet ej hur man siktar på cross så det lite svårt.. så kan non säga hur man gör?? Jag ger ett litet pris till den som säger hur man gör så att jag klarar upp draget! nästan alla har problem med det uppdraget. det brukar t o m stå på faq på många fansites. åk så långt till höger om tåget som möjligt och håll position så Smoke siktar på samma snubbe hela tiden. du kan testa att köra upp på tåget vid ett tillfälle men det är svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 Hejsan jag undrar hur man Liksom får automat sikte på motorsyckel/cross för jag ligger vid det uppdraget när man ska skuta 4gubabr på ett tåg och man ska åta cross efter den och skita men jag vet ej hur man siktar på cross så det lite svårt.. så kan non säga hur man gör?? Jag ger ett litet pris till den som säger hur man gör så att jag klarar upp draget! Jag tror att det finns ett fusk så man kan sikta vart man vill när man kör cross Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 28 September 2005 Rapport Dela Skrivet 28 September 2005 ouiqdmw är koden till manuell vapenkontroll på pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 29 September 2005 Rapport Dela Skrivet 29 September 2005 Va säjer jag förlåt vet inte om jag råkade men det jag skulle säja ee att du värkar inte kunna så mycket om SA men du ee ny börjare eller hur för jag klarade uppdraget på första försöket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 jag?om det e mig du menar så e jag ingen nybörjare. har varvat det 2 gånger(ja,utan fusk). det e nog bara du som e väldigt bra på gta SA då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 men lolz det e juu aslätt gör bara bredvid tåget så skjuter han ner dom fast nu får åka en bit ifrån så han inte bara skjuter på fönstrena och åk på den dära vägen som kommer äfter ett tag då dör dom asfort :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 för jag fixade uppdraget på andra försöket :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg