Selene Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 (redigerat) Dumbledore är troligen död eftersom hans tavla dyker upp bland de andra rekorernas tavlor. Och ingen vet ju hur det ligger till med Snape, varför han dödade Dumbledore är svårt att säga. Dumbledore bad ju faktiskt Snape att döda honom, och Snape är inte hel ond för han skyddade ju Draco åt Narcissa som han hade lovat. Och det är ju ganska uppenbart att Harry kommer att döda voldemort i slutet, och någon mer kommer troligen dö Redigerat 9 Januari 2006 av Selene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Jo jag tror vår käre Dumbley är död. Men han kommer hjälpa HArry att besergra Voldemort på något sett.. Han kanske väljer att vara ett spöke? (tror inte det, men det är ju möjligt?) Eller så hjälper han HArry genom att mixtra sig in i hans hjärna på nått vis. Tror både Harry och Voldemort dör i slutet..Harry dör av utmattningar och känner att hans roll i livet e slut eller nått. Angående Snape..Ingen aning faktist :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Den sjunde boken skulle vara den sista som rowling skulle skriva tror jag så jag tror att Voldemort dör eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Att Voldemort dör är ju ganska uppenbart, men om Harry gör det är svårare att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.