Shaddy Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Jag behöver lite tips om hur man får fuskamynt snabbt. Jag är nästan helt pank. Jag fattar inte hur vissa kan ha så mycket fuskamynt. Har dom köpt alltihop eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Läs alltid viktiga medelanden. http://forum.fuska.se/Vanligt_Foerekommand...gor-t27265.html Du får fuskamynt om du gör ett nytt ämne, postar ett inlägg, vinner något lotteri eller en tävling, skickar sms och betalar via banken. Du måste inte göra allt för att kunna få fuskamynt, det som jag skrev är vad du kan göra för att få fuskamynt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 (redigerat) genom att posta inlägg och annat som står i FAQen får de flesta sina fm. vill du tjäna stora fm så gör avatarer och skicka in mycket fusk, recensioner och nyheter. eller skicka sms (fuska 250mynt 10108 eller fuska 1000mynt 10108 till 72550). obs! kostar 10 kr resp. 30 kr bara så du vet! Redigerat 25 September 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 Om du ska få så mycket måste du spara också.Inte för vadjag vet vad jag ska köpa,men ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.