ApeBoy Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ja vilket är det i gentligen ???? jag måste veta för jag och några kompisar ska lana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Det är klart det är CS, har det hemma, kommer ta med det, så du kan vara lugn oskar.. :D även GTA Vice city, MTA är skit kul! :P men vi kan även lira JA..:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 cs å bf 1942 fast jag kör bara cs för jga är bestav alla mina kompisar hehe så jag har alltid stats 1 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 cs,battle field 1942 road to rome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Quake 3 är ju det riktiga LAN spelet ju själv tycker jag det suger men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 SoF II, Rainbow 3 och BF 1942 resten suger. Och CS är det sämsta spel jag någonsing kört. Köp det nya CS (condition zero) som kommer ut snart om ni vill ha kvalite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 SoF II, Rainbow 3 och BF 1942 resten suger. Och CS är det sämsta spel jag någonsing kört. Köp det nya CS (condition zero) som kommer ut snart om ni vill ha kvalite. Hahaha var det för du sög? CZ är skit och valve har misslyckat med det har själv kört det (man hittar det lätt på nätet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ferrie, haha CZ suger... DoshNak, aha! du har en olaglig kopia *noterar* tex alla som har släppts på internet är det mååååånnnnngggaaaa buggar i och valve har hunnit mycket längre än dom som har släppts på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 det finns ju många bra lan spel fast det är väll typ CS och BF1942 som är bra sen är nog WC3 Frozen Trhone eller vad det heter ganska bra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 -MSG- vem bryr sig om buggarna när man vet hur spelet är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 DoshNak, "Hur spelet är"? Man vet inte hur spelet blir när det är över 500 buggar som är fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Suger knappast på CS, om jag lirar SoF 2 o Rainbow 3 etc, lär jag inte suga på ett surt spel som CS :roll: Har aldrig kört ett sånt enkelt spel som CS. Ska aldrig mer köpa ett sådant spel någon mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.