Hoppa till innehåll

bästa lan spelet


ApeBoy
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ni sitter där och spelar CS och dricker era CocaCola Light, Barn blir tjocka!!!

Det ska vara: BF 1942 eller Evil Islands om ni vill ha action.

 

Håller med dej, dessutom sägs det att Coca Cola Light krymper hjärnan och att man får canser utav det. OCh det lär nog inte vara nyttigt o lira CS :lol: Haha, skämt åsido.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur gammal är du ?

12 eller ?

 

måste man skriva exakt allt man menar med dig eller ?

fattar du inget utöver vad som står ?

 

alla springer o kastar flash bangs

det betyder INTE att dom inte skjuter nåt.

 

vad jag menar är att om nästan alla springer omkring o kastar dom där granaterna så laggar det + att man blir bländad (om jag inte spelade en annan sorts Cs, vet inte hur det är nu för jag gav upp efter ett tag så tråkigt)

 

det betyder, läs noga nu jag vet att du har svårt med det men försök.

 

dom står bakom nåt i skydd o kastar några granater sen när motståndarna laggar och är bländade då vågar dom sig fram o skjuter, missar dom så gör dom bara om allt igen.

 

vad jag tycker är tråkigt med Cs är att alla kör samma taktik, skydd, granater, skjuta lite, skydd, granater, skjuta lite, springa tillbaks och hämta mer granater o gör om allt.

 

man är inte duktig i Cs om man måste använda granater

 

jag hittade några servar som INTE körde med granater, roligare har jag aldrig haft, det var verkligen variation jämfört med granat spelen.

 

men tyvärr så är det så att vissa personer tror att dom är så j*vla bra fast utan granater kan dom inte ens ta ihjäl nån Även om dom kör med magnum geväret.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...