DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ferrie, aja köp inte det. Men jag tycker som battelfield och allt sånt där är typ lika det är en stor bana mitt i ingen stans och man ska gö nå tråkigt uppdrag tycker då cs är mkt roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Spelar ingen roll om man redan har den kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 cs är skit tråkigt, det enda folk kör med är flash grenades, men jag har för mig att det finns skitroliga moddar där folk faktiskt inte kör med flash grenades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Zkin, om dom bara kör med flash så borde du skjuta dom hahhahaha n00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 va var det där ett patetiskt försök till humor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ni sitter där och spelar CS och dricker era CocaCola Light, Barn blir tjocka!!! Det ska vara: BF 1942 eller Evil Islands om ni vill ha action. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ni sitter där och spelar CS och dricker era CocaCola Light, Barn blir tjocka!!! Det ska vara: BF 1942 eller Evil Islands om ni vill ha action. ofta man blir tjock av cola sen så dricker man inte light till cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Ni sitter där och spelar CS och dricker era CocaCola Light, Barn blir tjocka!!! Det ska vara: BF 1942 eller Evil Islands om ni vill ha action. Håller med dej, dessutom sägs det att Coca Cola Light krymper hjärnan och att man får canser utav det. OCh det lär nog inte vara nyttigt o lira CS :lol: Haha, skämt åsido. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag personligen tycker att cs är det bästa att lana på men det vore ju kull att köra halo också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxiner2k Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Nja Cs å d2Lod e bra lan spel men d finns ju andra med som ts, bf, å massa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Zkin, om alla springer runt med flashbang så är det inge svårt att skjuta dom det är bara du som siktar kassssttt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 hur gammal är du ? 12 eller ? måste man skriva exakt allt man menar med dig eller ? fattar du inget utöver vad som står ? alla springer o kastar flash bangs det betyder INTE att dom inte skjuter nåt. vad jag menar är att om nästan alla springer omkring o kastar dom där granaterna så laggar det + att man blir bländad (om jag inte spelade en annan sorts Cs, vet inte hur det är nu för jag gav upp efter ett tag så tråkigt) det betyder, läs noga nu jag vet att du har svårt med det men försök. dom står bakom nåt i skydd o kastar några granater sen när motståndarna laggar och är bländade då vågar dom sig fram o skjuter, missar dom så gör dom bara om allt igen. vad jag tycker är tråkigt med Cs är att alla kör samma taktik, skydd, granater, skjuta lite, skydd, granater, skjuta lite, springa tillbaks och hämta mer granater o gör om allt. man är inte duktig i Cs om man måste använda granater jag hittade några servar som INTE körde med granater, roligare har jag aldrig haft, det var verkligen variation jämfört med granat spelen. men tyvärr så är det så att vissa personer tror att dom är så j*vla bra fast utan granater kan dom inte ens ta ihjäl nån Även om dom kör med magnum geväret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.