MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Vilken triologi tycker ni är bäst av Sagan Om Ringen och Matrix och skriv även varför ni tycker det själv så vet jag inte tycker att båda är lika bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 LotR Trilogin. [Vår tids bästa böcker gjorda som film. Ett nöje att se.] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag gillar mest Sagan om Ringen triologin för att det är mer äventyr!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Sagan om Ringen men egentligen ingen av dom men eftersom jag inte ens sett Matrix så väljer jag Sagan om Ringen! :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 tycker lotr eftersom det äger fast matrix är bra men de är lite krångliga med handlingen specielt första Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag tycker att LordOfTheRings är bättre för den har bättre handlign , Matrix handlar ju typ inte om nånting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag tycker att LordOfTheRings är bättre för den har bättre handlign , Matrix handlar ju typ inte om nånting så tycker jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 jag tycker att matrix är bättre äm sagan om ringen filmerna, eftersom matrix inte är baserad på en bok. jag tycker att peter jackson har förorenat tolkiens verk. och konstift nog har jag tröttnat på "sagan om ringen" tema på allting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Matrix går ut på att förstöra programmet smith!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 jag tycker att matrix är bättre äm sagan om ringen filmerna, eftersom matrix inte är baserad på en bok. jag tycker att peter jackson har förorenat tolkiens verk. och konstift nog har jag tröttnat på "sagan om ringen" tema på allting. Vad menar man med förorenat? Alltså vad betyder det? :roll: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 jag menar att han har förstört tolkiens böcker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 §1.11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg