ajar Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Greven av Monte Christo kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 §1.26 - Forumlekar är ju förbjudna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 De är förbjudna om det förväntade svaret är mindre än fem meningar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jaja, ska nån komma med ett citat eller? Jaha, då får väl jag göra det... Inte så känd kanske men - You cant even lift that gun. - Sure I can...BLAM!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Ingen har listat ut Corpsegrinder's ännu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Då får väl jag lista ut den då... Typ exorcisten eller nån scary movie film Och här kommer min igen. - You cant even lift that gun! - Sure I can...BAM!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Jag kan inte din tror jag men det skulle kunna vara typ Road to Perdition... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Då får väl jag lista ut den då... Typ exorcisten eller nån scary movie film Och här kommer min igen. - You cant even lift that gun! - Sure I can...BAM!!! Exorcisten var rätt. Din kan jag inte tyvärr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Då får väl jag lista ut den då... Typ exorcisten eller nån scary movie film Och här kommer min igen. - You cant even lift that gun! - Sure I can...BAM!!! Det var Sin City. Här kommer en ny... - Only human... - Dodge this...BLAM!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Dodgeball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 En ny : -Whos motorcyckle is this ? -Its a chopper baby -Whos chopper is this ? -its Zed´s -who´s Zed ? -Zed is dead baby zed is dead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Min senast var matrix, efter att neo duckat agentens kulor i bullet-time, så kommer trinity och sätter en puffra mot agentens skalle och säger dodge this. Sen skjuter hon Outside enemy: är det pulp fiction? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg