suna Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Mysket bra källa... vill du försöka igen med att påstå att det finns snabbara bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 suna, vi chattar lite sådär men ändå: JA!!! Om du var på Dhw 2003 så kanske du hade förståt vad jag pratar om :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Jönköping hålls under helgen världens största LAN-party och datafestival, Dreamhack. De 5000 deltagarna verkar gilla kapaciteten i festivalens internetuppkoppling, då det i genomsnitt har laddats ner warez från internet i 480 megabit per sekund. Det ger teoretiskt sett 15187.5 gigabyte totalt under hela festivalen. Det ska tilläggas att man här inte räknat med de oräkneliga terabyte som tankas internt på nätverket. Hmm 480 megabit vs 2.3gigabit... hmm 480 megabit är vad dom använde 1gigabit är vad dom kunde teoretiskt använda... Men vad jag har hört så använde dom sig av Dualwire.. kan ha varit quadwire oxå... när man länkar flera anslutningar för högre hastighet jag letar nu konkret fakta om detta.. källa: Skriver jag inte pga anledningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 19 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2004 Ja har BBB och det går hyfsat snabbt. Laddade ner PS 7.0 på 2 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RealCS_2 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 100mb är snabbaste men jag har 2.4mb det är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 På krang här i sundsvall får man en fet kabel med 100 Mbit.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Micke89, 100 mbit säls inte :/ Suna, vill ha källa för att jag ska tro på dig och en bra sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 BBB säljer 100mbit, se www.bredband.com :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 admin, ehm... kostar? orkar inte titta... känner mig så ägd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.