Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Nej. Tänk om du faktiskt kör på någon av mistag någon gång, du skulle antagligen smita, eller hur ? Skulle du kunna leva med att du kanske har dödat en person ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Guggo skojar deu med mig eller frågar du Xade om han nånsin skulle ha empati för nån han inte känner? HAHAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Nu pratade jag väll inte med dig.... men du har nog rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Guggo skojar deu med mig eller frågar du Xade om han nånsin skulle ha empati för nån han inte känner? HAHAHAHAHAHAHA! Hur vet du det? Känner du mig? Du vet inte ett dugg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 men du har ju faktiskt sagt att du bara bryr dig om dig själv och dina närmaste.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Hur vet du att jag inte ljuger? Nog gör jag det inte, men man ska aldrig tro att man vet nåt om någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Kände du dig träffad av inlägget? Vafan, det stämmde ju precis med personen du utgett dig för att vara här på fuska.se..så börja inte whina för det! Du har själv sagt att du bara bryr dig om de närmsta, och då utgår jag från det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Jag dömer inte dig för allt jag vet om dig hittils. Du borde inte göra det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 23 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 Xade, du är en vuxen som aldrig mognat. Jag tycker synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 En hel del människor köper onödiga bilar som går 250 km/h. Sedan skryter de över hur fort den går, fast man får ju inte ens köra så fort någonstans. Bilarna skall vara byggda så att de går max 130 km/h (maxhastigheten i bl.a. Kroatien) så skulle det inträffa mycket mindre olyckor. Alkolås skulle också hjälpa till och mer mitträcken m.m. På autoban i Tyskland får man köra så snabbt man vill, så då kan det vara bra att ha en snabb bil :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Fler autobans. Minst en i sverige! Såna vägar äger ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.