Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vad har ni alla för skärm och sen vill jag veta vad som är bra med den och vad den kostade helt ny och det kan bara vara ca pris?

Jag har en HP 1730 och den är en sån hät tunn skärm och det som är bra med den är att det inte reflekterar ljus och pris för den kan nog har vart ca 3000 vet inte äkert fast den har gått sönder lite så att jag gör det här så att jag vet vad det finns för några för att jag behöver en ny

Skrivet

Jag har en Fujitsu Siemens 21 tum. Den stora o den bästa varianten. Dem platta skärmarna är skit vad det gäller att spela, spelar man länge eller ofta med vissa spel går dessa bild rör sönder och pajar smala skärmar. :lol: Därför är de mer anpassade för kontors arbete och för dem som inte vill ha det trångt, eller för dem som har det trångt.

För vissa spel har starka still bilder (filmer, och under spelgång) vilket kan paja skärmens bildrör om man kör för ofta och för länge. Inte bra. (hehe, råka repetera lite :P)

Skrivet
Jag har en Fujitsu Siemens 21 tum. Den stora o den bästa varianten. Dem platta skärmarna är skit vad det gäller att spela, spelar man länge eller ofta med vissa spel går dessa bild rör sönder och pajar smala skärmar.  :lol: Därför är de mer anpassade för kontors arbete och för dem som inte vill ha det trångt, eller för dem som har det trångt.  

För vissa spel har starka still bilder (filmer, och under spelgång) vilket kan paja skärmens bildrör om man kör för ofta och för länge. Inte bra. (hehe, råka repetera lite  :P)

aaaahh...härligt me 21 tum :D

själv har ja en 19 tums dell...vene va den heter men den funkar helt perfekt

Skrivet

Ja, men köp så stor skärm som möjligt. Jätte gutt o spela. Annars kan man ansluta datorn till en projektor så dt blir lite bio spelande :roll:

Ganska onödigt eftersom det blir ganska fult o dyrt.

Skrivet

jag har nån fet skärm med mikrofon o högtalare inbyggda.. den kostade ingenting.

brorsan kopplade in datorn till en projektor o körde Battlefield 1942 online på.. det var snyggt.

Skrivet
jag har nån fet skärm med mikrofon o högtalare inbyggda.. den kostade ingenting.  

brorsan kopplade in datorn till en projektor o körde Battlefield 1942 online på.. det var snyggt.

Med tanke på hur mycket den där projekton "säkerligen" kostade blev det säkert snyggt. Jo visst är det skoj, men jag vet inte... om det är så nödvändigt. Går lika bra med vanlig skärm.

Skrivet

Med tanke på hur mycket den där projekton "säkerligen" kostade blev det säkert snyggt. Jo visst är det skoj, men jag vet inte... om det är så nödvändigt. Går lika bra med vanlig skärm.

den kostade inget fick den av morsans gamla kille som hade använt den till att visa sport o sånt i hans pizzeria.

det är inte nödvändigt, mest för skojs skull.

Skrivet
Vad har ni alla för skärm och sen vill jag veta vad som är bra med den och vad den kostade helt ny och det kan bara vara ca pris?

Jag har en HP 1730 och den är en sån hät tunn skärm och det som är bra med den är att det inte reflekterar ljus och pris för den kan nog har vart ca 3000 vet inte äkert fast den har gått sönder lite så att jag gör det här så att jag vet vad det finns för några för att jag behöver en ny

jag har en SyncMaster 151s den är en smal sen vet jag inte mer

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...