MahL Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Vad har ni alla för skärm och sen vill jag veta vad som är bra med den och vad den kostade helt ny och det kan bara vara ca pris? Jag har en HP 1730 och den är en sån hät tunn skärm och det som är bra med den är att det inte reflekterar ljus och pris för den kan nog har vart ca 3000 vet inte äkert fast den har gått sönder lite så att jag gör det här så att jag vet vad det finns för några för att jag behöver en ny Citera
Gäst Xray Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 MultiSync FE700 den feta varianten :D Citera
Ferrie Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Skrivet 16 Januari 2004 Jag har en Fujitsu Siemens 21 tum. Den stora o den bästa varianten. Dem platta skärmarna är skit vad det gäller att spela, spelar man länge eller ofta med vissa spel går dessa bild rör sönder och pajar smala skärmar. :lol: Därför är de mer anpassade för kontors arbete och för dem som inte vill ha det trångt, eller för dem som har det trångt. För vissa spel har starka still bilder (filmer, och under spelgång) vilket kan paja skärmens bildrör om man kör för ofta och för länge. Inte bra. (hehe, råka repetera lite :P) Citera
pollenallergi Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Jag har en Fujitsu Siemens 21 tum. Den stora o den bästa varianten. Dem platta skärmarna är skit vad det gäller att spela, spelar man länge eller ofta med vissa spel går dessa bild rör sönder och pajar smala skärmar. :lol: Därför är de mer anpassade för kontors arbete och för dem som inte vill ha det trångt, eller för dem som har det trångt. För vissa spel har starka still bilder (filmer, och under spelgång) vilket kan paja skärmens bildrör om man kör för ofta och för länge. Inte bra. (hehe, råka repetera lite :P) aaaahh...härligt me 21 tum :D själv har ja en 19 tums dell...vene va den heter men den funkar helt perfekt Citera
rinosaur Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 jag har en "sun microsystems" 17 tummare alltså =) :cry: :mrgreen: Citera
Ferrie Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 Ja, men köp så stor skärm som möjligt. Jätte gutt o spela. Annars kan man ansluta datorn till en projektor så dt blir lite bio spelande :roll: Ganska onödigt eftersom det blir ganska fult o dyrt. Citera
Zkin Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 jag har nån fet skärm med mikrofon o högtalare inbyggda.. den kostade ingenting. brorsan kopplade in datorn till en projektor o körde Battlefield 1942 online på.. det var snyggt. Citera
Ferrie Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 jag har nån fet skärm med mikrofon o högtalare inbyggda.. den kostade ingenting. brorsan kopplade in datorn till en projektor o körde Battlefield 1942 online på.. det var snyggt. Med tanke på hur mycket den där projekton "säkerligen" kostade blev det säkert snyggt. Jo visst är det skoj, men jag vet inte... om det är så nödvändigt. Går lika bra med vanlig skärm. Citera
Zkin Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Skrivet 17 Januari 2004 jag har nån fet skärm med mikrofon o högtalare inbyggda.. den kostade ingenting. brorsan kopplade in datorn till en projektor o körde Battlefield 1942 online på.. det var snyggt. Med tanke på hur mycket den där projekton "säkerligen" kostade blev det säkert snyggt. Jo visst är det skoj, men jag vet inte... om det är så nödvändigt. Går lika bra med vanlig skärm. den kostade inget fick den av morsans gamla kille som hade använt den till att visa sport o sånt i hans pizzeria. det är inte nödvändigt, mest för skojs skull. Citera
-MGS- Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 17" Samsung syncmaster 757mb ej TFT har vi Citera
Shadow of Darkness Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Skrivet 18 Januari 2004 Vad har ni alla för skärm och sen vill jag veta vad som är bra med den och vad den kostade helt ny och det kan bara vara ca pris? Jag har en HP 1730 och den är en sån hät tunn skärm och det som är bra med den är att det inte reflekterar ljus och pris för den kan nog har vart ca 3000 vet inte äkert fast den har gått sönder lite så att jag gör det här så att jag vet vad det finns för några för att jag behöver en ny jag har en SyncMaster 151s den är en smal sen vet jag inte mer Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.