Zonix Skrivet 30 September 2005 Rapport Dela Skrivet 30 September 2005 (redigerat) Jag menar att hur gör jag så att t.ex min Avatar blir som en spray i CS.. så jag kan spraya den istället för dem som redan finns.. Redigerat 30 September 2005 av Zonix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Ett svar skulle varit nice.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 1 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Jag menar att hur gör jag så att t.ex min Avatar blir som en spray i CS.. så jag kan spraya den istället för dem som redan finns.. I Counter-Strike:Source så kan du gå in i options, och ta en från din Dator, i 1.6 Måste du ha något program och fixa i PLDCAL tror jag filen heter <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 1 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2005 Ok.. =( Jag har 1,6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 jag har med 1.6 fast det vet du redan kanske ska nog fixa det programmet det låter kul att kunna göra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 2 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 Vart kan man fixa programmet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 2 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2005 http://www.intheholecs.net/tutorials/how-t...20spray%20(1.6) sökte på google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 :meddum: Det där funkar inte så bra :D Man ska ha ett annat program och göra bilden i. Jag kan fixa det om du skickar bilden till mig på msn :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Jag behöver hjälp med. Har gjort en spray logga. Fast vet ej hur man lägger in den i cs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 www.brutalcs.nu läs guiden. använd "SÖK"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg