The Balrog Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Så det vore bra om riktigt fattiga dog av undernäring på gatan? j*vla egoister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 varför ska jag bry mig om fattiga, fattiga bryr sig inte om mig... starkast överlever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 varför ska jag bry mig om fattiga, fattiga bryr sig inte om mig... starkast överlever har du någonsin brytt dig om någon annan än dig själv (familj räknas inte) ? tänkte inte det...tänk den dagen din farsas företag går i konkurs och ni får flytta ut från er villa, och någon kärring på komunen säger " tyvärr du får inga bidrag, de skall jag äta hummer för." Och du är en riktig bidrags slukare själv.... tänk på det, mycket av pengarna du får kommer fråm ditt studieBIDRAG ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Nej en mycket litendel av mina pengar kommer från studiebidraget... dessutom borde det tas bort... precis som alla andra bidrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 kan du se in i framtiden? Du vet inte vad som kommer hända dig i framtiden, du kanske kommer bli beroende av bidrag.... Din familj kanske kommer kanske förlora alla sina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 skulle inte tro det. man ska aldrig tänka på allt som kan gå fel. dessutom har jag så mycket att jag skulle klara mig ett bra tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 Ni vill ha låga skatter? Tänk då på om ni skulle råka ut för en allvarlig olycka, och måste omedelbart opereras. Problemet är att akuten är överfullt, för att sjukhuset inte har råd med fler läkare, för att de får in för lite pengar av staten, och de har inte råd att ge mer pengar, eftersom skatterna är för låga. Och då kanske ni dör. Problemet med vissa människor är att de inte inser såna saker förrän det inträffar. Tänk efter lite innan ni häver ur er något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Det är som jag sagt förrut. Ingen ska vara beroende av staten. Allt ska vara privata företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 Säg om det när du blir påkörd av en bil <_< Då är du nog tacksam att staten ger lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 24 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2005 skatter är bra men om moderaterna vinner så tar dom inte direkt bort skatten utan dom sänker den.om moderaterna kommer i makten så blir det rättvist för då får alla betala 20% av sin lön istället för att andersson som tjänar 25000 måste betala 45% medans Svensson som tjänar 20000 behöver bara betala 35% av sin lön.det tycker inte jag är rättvist.även om skatten inte är lika hög så kommer samtidigt moderaterna sänka bidragen så att man inte kan vara sjuksriven i ett halvår(även om det kanske inte är så många som gör sånt så finns det ändå nån)så det behöver inte påvärka vägar poliser och skolor mycket alls. Nej,det rika maste bettala mer skatt,det e sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 Säg om det när du blir påkörd av en bil <_< Då är du nog tacksam att staten ger lite pengar. Tacksam? nej det kräver jag! eftersom det är vi som betalar skatt. dessutom är det vansinne att rika ska betala mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Säg om det när du blir påkörd av en bil <_< Då är du nog tacksam att staten ger lite pengar. Jag vet,typiskt sossar,alla ska vara lika tycker det,jag skulle barra vilja sega till dem att de e riktiga idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.