Hoppa till innehåll

Svåraste Bossar I Ocarina Of Time


Eric_H
 Dela

vilket tycker ni  

140 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst Payback

Morpha var skitsvår första gången. Den lättaste är ju Ghoma.

Ganondorf (inte Ganon bossen) är lättare än Gohma IMO

 

On-Topic: Volvagia (eller om man lyckas komma ihåg att man ska klättra ner vid sidan så är den lätt)

Redigerat av Payback
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här var det då dumpningar. Kul att ämnet kommit upp igen.

 

OnT: Hade ingen aning om tricket med Volvagia med att man kan hänga vid kanten. Kul, ska testa det nästa gång jag slåss mot honom/henne. Den svåraste (jobbigaste, kanske) är Morpha i Water Temple. Ingen är dock särskilt svår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Gohma va ju skratt retande lätt, även på Master quest (som jag i och för sig inte tycker är svårare än det vanliga), och king dodongo blir jag itne skadad på, brinade e lite seg, men lätt, Volvagia är också rätt lätt och Morpha e den lättaste bossen på spelet, och Twinrova är lätt den roligaste, och Ganon e lätt. Därför blir det Bongo bongo, för han e väldigt störig med hans j*vla händer och att man måste ha lens of trouth,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 månader senare...

Det är nog volvagia. tycker jag.

 

Volvagia var ganska lätt. Man skulle bara smasha med Mega ton hammer på hans huvud och sen bara svinga honom med svärdet lite.

 

Jag tycker Morpha var svåraste när han studsar och man ska springa från Vatten tornadorna. Och när han han slingrar sig i tornadorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...