Pikachu86a Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) Hej Jag och några perssoner håller på och gör ett eget pokemon spel. Jag skulle undra om det är några som vill vara med och hjälpa till? Vi skulle villa ha hjälp av folk som kan vara med och bygga upp storyn och karter och även kunna programera skulle vara en nyttig fördel. För det behövs det mycket hjälp. Men vi är tacksama för alla hjälp vi kan få. Om ni vill vara med så kan ni ju skicka ett meddelande och talla om vad ni kan och vad ni vill hjälpa till med. MVH Tokar86a Redigerat 4 Oktober 2005 av tokar86a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Hur ska ni göra ett pokemon spel? storyn kan väl vara att någon okänd stad i öst har ett lboratorium som har sprängts dom tilverkade en pokemon: mewthree. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 4 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 (redigerat) Vi ska göra det med hjälp av ett program som hetter Game Maker. Då får du utvekla din ide om du ska ha med den iden. Redigerat 4 Oktober 2005 av tokar86a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Jag kom bara på vad spelet kan hetta: Pokemon Purple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potter_diggaren Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Storyn kan väl vara att man ska leta reda på en pokémon som förintar alla andra pokémon, eller nån snubbe, eller nåt...och det kan heta Pokémon: The ultimate test, eller nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Det var bra namn Fishar Mario. Pokemon purple. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2005 Tackar,visst,har alltid varit bra på det,inte för att vara kaxig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 5 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 (redigerat) Namnet bästemär vi inte fören vi nästan har gjort fördigt allt. Är det inga här som har några tallanger som vi kan ha nytta av? Redigerat 5 Oktober 2005 av tokar86a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 jag tror inte att jag har några talanger!Jag är helt dum i huvudet!Så du får fråga någon annan!Pokemon Purple var faktist ett bra namn FM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Jag kom bara på vad spelet kan hetta: Pokemon Purple Pokémon Purple... Ganska bra och häftigt namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Oj,tackar tackar.Har faktiskt själv kommit på ett Pokemon Purple,men har aldrig gjort ett. Det finns en websida där det finns kartor ni kan ha,men tyvärr minns jag ej namnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 10 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Suftet med det här tråden var att jag frågade efter folk som kunde använda Game Maker. Jag frågade inte efter om någon hade något namne till spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg