Zonix Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Va sjukt.... SKicka in dens stats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 den har 97 i magic om du inte ser det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pungt Skrivet 8 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Den totala "byggkostnaden" för honom ligger på 30+++ miljoner... Värt att tillägga är att den har samma magic lvl i rsc men kanske något lägre exp. Då jag tänker sluta spela rs så har jag ingen nytta av gp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 vilken enhet är budgivningen i egentligen? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Sälj den för pengar istället ffs.. ^^ annars är du ju osmart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Men vill du ha riktiga pengar eller runescape pengaR? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Dålig bud jag säger nu men jag säger 7 k fm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Kan ge över 2mil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 jag kan ge 1300fm för den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Abimill Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Jag kan ge min Habbo gubbe för den har varit hc i 8 mån och du får med två hc soffer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 (redigerat) har typ inget så ja ger alla mina fm... hallååå?? ska du svara? Redigerat 18 Oktober 2005 av quaked_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 25 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2005 jag ger 70 KR för den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.