Gäst data-typen Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Aj!Aj! admin jag har köpt ett kredikort när jag klickade påKÖP kom kreditkoret UTAN förvarning. jag vill sälja det nu! hur gör man? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 Du kan inte sälja det. Du får helt enkelt låta bli och använda det om om du inte vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 var det ett billigt eller dyrt kort? var det dyrt så har du iaf lite extraränta för pengarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Får man, jag trodde man förlorade pengar. Det står ju nåt sånt här: Insättningsavgift: 2% av insättningen. Det stod inte innan jag köpte mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 konstigt, det ska det vara för alla oavsett med eller utan kreditkort såvitt jag har för mig. de dyrare korten ger extra ränta, fast inga sänkta avgifter eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 men jag trodde man kunde sälja men vad vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 det kom ingen förvarning och jag köpte billigaste kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.