-=ARAGORNO=- Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Jag har KONSOL. GAMECUBE. NINTENDO 64 SPEL TILL GAMECUBE. SUPER SMASH BROS MELEE SUPER MARIO SUNE SHINE STAR FOX AVENSTURE MARIO KART DOUBLE DASH 2. MINES KORT 2. HAND CONTROLLER VAD HAR NI FÖR NÅT SVARA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelzuke Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 jag har ps2 xbox sega ps1 gamecube (eller fått låna gamecuben) spel till ps 2 doa2 simpsons hit and run ssx3 silent hill 2 worms 3d ffx kingdom hearts kommer inte på några mera spel till xbox (xboxet e ganksa nytt) halo doa3 freedom fighters spel till game cube ssbm MARIO KART DOUBLE DASH kommer inte ihåg några mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 tillhör väll inte övriga konsoller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 Men sånt här kan man ju ändå se på ens profil men annars har jag: GBA, GBC och PC! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 aja nintendo gamecube nåt gamalt spel jag inte känner igen de va 1000-spelskasetter på (demo) å de fanns 80 av varje spel tror de heter mollystation fast det är söndrig playstation pc ska se om jag har mer ja just de nån kontrol som man kopplar in i tv:en ungeför som de söndriga å tror inte jag har mer jo just det gba advance nu e jag 97 procent säker att jag inte har mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 mina konsoller: 1:Gamecube 7 spel 2:x-box 10 spel 3:PS2 5 spel 4:n64 3 spel 5:PS1 0 spel (alla är solda) 6:Gameboyadvancesp 4 spel 7:gameboy color 6 spel 8:Dator Massa spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 xbox PS1 PS2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 ps2 har haft ps1 gamecube mr game and watch pajad snes kabeln ? sega kabeln ? nes kabeln ? gameboy color gameboy advance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Jag har:¨ Gamecube 9spel Xbox 7 spel Ps1 12 spel Gameboy color (håller på att sälja det) 7spel Supernintendo många spel (begangnade) Sega 5 spel Pc många spel Jag har haft Nintendo 64 och Ps2, men de är sålda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Hmm GC-8 SPEL GBA-4 GBA SPEL, 4 GBC SPEL, 5 GB SPEL N64-4 SPEL+GS N64 #DD 1 SPEL PC-NÅRA 1000 SPEL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 17 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Det var många som svara Jag kommer med en ny FRÅGA vilket spel har ni varvat DOM SPEL JAG HAR VARVART SUPER SMASH BROS MELEE NÄSTAN SUPER MARIO SUNE SHINE JAMES BOND AGENT UNDER FIRE VAD HAR NI VARVART Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Det var många som svara Jag kommer med en ny FRÅGA vilket spel har ni varvat DOM SPEL JAG HAR VARVART SUPER SMASH BROS MELEE NÄSTAN SUPER MARIO SUNE SHINE JAMES BOND AGENT UNDER FIRE VAD HAR NI VARVART Jag har vavat föjande: Pokemon Gul Pokemon Crystal Pokemon Sapphire! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg