Champion Skrivet 6 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2005 jag har funderat på att skaffa ett pokemon spel men jag vet inte vilket, ge mig lite tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Ruby/Sapphire är väldigt roligt tycker jag. Men om du vill så kan du vänta tills Emerald kommer ut. Det är nog jätte kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Ruby/Sapphire är väldigt roligt tycker jag. Men om du vill så kan du vänta tills Emerald kommer ut. Det är nog jätte kul. Fire red. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Jag tycker att Ruby/Sapphire är roligast :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wapu Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Jag tycker att Ruby/Sapphire är roligast :) Jag håller med. Ruby/Sapphire är dom roligaste. Men Emerald är ännu roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 men röd och blå till Game Boy slår alla pkmn spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
You've Never Heard of Me Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Pokemon Crystal, för man får ett jätte bra läge att fånga suicune, och den rymmer aldrig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 FR,Emerald,spelar ingen roll,in fact,säger jag bara Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Emerald.. Har ju det själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 men röd och blå till Game Boy slår alla pkmn spel dom suger fire red äger =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 men röd och blå till Game Boy slår alla pkmn spel FR suger, det e så jäkla lätt! Alla e för LÄTTA.. Emerald var ju iaf lite svårare så ta Emerald som jag sa i det förra inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Det bästa spelet är ruby/saphire för att det tar längst tid att klara och har dessutom väldigt bra grafik(för att vara Gameboy) och när man väl har klarat spelet så ska man fånga ryquaza(osäker på stavningen) <_< och sen ska man lösa massa pussel för att fånga yterligare 3 legendariska pokemon och dessutom har dom toppat spelet med ännu 2 pokemon (jirachi och deoxys) men dom kan du bara få om du har action reaplay. Det är vad jag anser :lol: PS. glömde nämna att det även finns latias och latios och groudon och kyogre som också är legendariska alltså är det det spelet som det finns mest legendariska pokemon i. tror jag :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg