Zonix Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Nån som vet om ens "GUBBE" har blivit raderad? Jag hadde en lvl 20+ Muse med saker som är värda mer än 50k+, Jag hade också kanske 100k+ i pengar.. :angry: :angry: När jag försöker logga in på Roseon.com (Den Amerikanska sidan) Så kan jag inte komma in!! :angry: Och på Roseeurope.com (tror det stavas så, euoropas rose online) så kan man inte ladda ner därifrån.. :angry: :angry: HAR MIN "GUBBE" BLIVIT RADERAD?1??!?!1!?!!? Gubbe = Account Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 troligtvis om du inte kan logga in! (spelar inte rose online så vet inte säkert) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 20 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2005 Men 100K är inte mycket :P hade 10mil innan dom Uppdaterade de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Vet någon vad det är för fel på min dator, det tar 7 timmar att ladda ner ROSE ONLINE och när det har gått 7 timmar så står det "Åtgärden tog för lång tid nedladningen stängs ner! SNÄLLA HJÄLP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Asså Jag kan inte ens göra account :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 HUR GÖR JAG EN GUBBE? Nu har jag laddat ner ROSE Online från www.roseeurope.com men när jag trycker på "join game" så kommer jag till en sida där man blir medlem men där står det att jag bara kan spela rpse i 7 dagar :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 Men ni ska ta North America (NORTH AMERCIA) Okej?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 23 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2005 (redigerat) Vet någon hur jag kan ladda ner snabbare? Jag laddar bara ner i 34 kb/sek Redigerat 23 Oktober 2005 av LaAD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 dom vill ha 100 kronor i betalt nu i månan får å köra ja å min kompis va lv100 40 mil i stålar peridot på allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 DEt är gratis att spela på NA (north america) ROSE --------- Lås ämnet tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Låst på begäran av trådskaparen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg