monkeyisland Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 hehehe, jag e också lite rädd för sprutor ni vet filmer å sånt överdrivna å SYSKON som säger att det gör skit ont :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 hehehe, jag e också lite rädd för sprutor ni vet filmer å sånt överdrivna å SYSKON som säger att det gör skit ont :) Men på filmer är ju alla rädda för sprutar och du jag är storebror så jag brukar säga till min bror att de sticker och gör super ONT och att de börjar blöda mycket och allt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 kakanrott,HeHe!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2004 kakanrott,HeHe!! Sen när han kommer hem brukar han säga HAHA DE GJORDE JU INGE ONT BÖRJADE INTE BLÖDA ALLS!! typ så sen säger jag bara att de där vara bara fjoll spruten och att han ska ta den riktiga lite senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Men stelkramp känns ju inte alls. Men när jag tog min så råkade de sticka in den på fel ställe, så de fick sticka om den 2 gånger, men det känndes inte mer för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 nör jag fick syckel styret i magen då operera dom mig då fick jag en massa sprutor och blod prov så min högra arm blev blå(det jorde inge ont alls) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Det var en i vår klass som fick Stelkramp sprutan rätt i musklen eller närven elle nåt sånt. Jag skulle få det i fyran men bara därför jag gjorde ett hål i mitt knä i ettan så får jag inte ta nån j*vla skön spruta. Och ni skulle sätt en i vår klaas alltså hon grät hahahahahahahaha som tur va gillar jag inte henne(hatar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ni får väl alla sprutor när ni går i fyran vi fyror ska ta det i 19 januari hjälp jag är rädd vår nål är jätte stor har redan fått den.....föresten ja längtade faktist till den :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Ifrit Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Sprutor är väl inget? Tar ju fyra sprutor om dan:P När jag tog min stelkramps spruta i 6:an så märkte jag inte ens när hon stack mig i armen och så, först när jag gick för att sova så såg jag att jag hade plåster på armen efter sprutan (eller va de va för nått)... alltså, de känns inte :D Och vadå rädd? Den dödar ju dig knappast... den hjälper ju dig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ni får väl alla sprutor när ni går i fyran vi fyror ska ta det i 19 januari hjälp jag är rädd vår nål är jätte stor hahaha det kiklades bara lite hahaha lol!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 inte i får skola våra är 4 centimeter jag tror inte riktigt att sprutan är 4 cm tjock det känns ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 ni får väl alla sprutor när ni går i fyran vi fyror ska ta det i 19 januari hjälp jag är rädd vår nål är jätte stor hahaha det kiklades bara lite hahaha lol!!!!!!!!!!!!!!!!! håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.