Gäst Muuu Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 vet nån varför battlefield laggar. jag har en bra data så det ska funka. men vet nån varför det inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 1:Du går in i en server som har dålig mottagning(Rekomenderar 80-40 eller bättre) 2:Du kanske har många program på så att CPUN inte får koncentrera sig ordenkligt på bf2. Det är vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jag pratar om singleplayer och battlefield1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Det kan vara så att du har en massa virus och spywares som gör att det laggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jag pratar om singleplayer och battlefield1942 Eftersom det laggar för dem flesta på bf2 så trodde jag du menade bf2 >:( ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Hehe... Jag hade samma problem för 1 år sen. Jag kunde typ inte spela BF1942 singleplayer för att det laggade. Det tog 1 månad att komma på felet och det var att jag hade musik på samtdigt som jag hade 1 mapp uppe... Vet inte varför det gjorde någon skilnad (1 mapp 1 låt!!!!) Jag bara kom på det och sen funkade det så om du har mappar eller musik eller andra program så stäng ner dom innan du startar BF1942 (INNAN!!!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Vad har du för system då? Formaterat? Nyaste drivisar? Har några onödiga program eller processer uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Jag har samma problem som dig. Fasst detta är lite knäppt. Jag har haft BF 1942 installerat och det laggade skitmycket. Efter ett tag orkade jag inte med det längre. Men nu när BF 2 har kommit så har jag skaffat det också. Det konstiga är att det laggar inte, fasst det borde ju kräva mera av datorn. Jo det laggar bara lite precis när banan har startat... HEL KNÄPPT :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 vet nån varför battlefield laggar. jag har en bra data så det ska funka. men vet nån varför det inte funkar Har du uppdaterat BF då? Jag har 1.6 eller nå sånt och de har aldrig laggat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Inte konstigt, du spelar på information. Data = information.. Dator. D-a-t-o-r DAATORR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Inte konstigt, du spelar på information. Data = information.. Dator. D-a-t-o-r DAATORR Visst...i Postkodsmiljonären hade det varit viktigt för mu1991 å tänka på sånt.... Eller sånt som att jag skriver "och" som "å"... jag menar inte ett vattendrag, men det förstår de andra genom att se i vilket sammanhang det är skrivet... Kan nästan se "data" som ett homonym ändå, så det där med att det endast betyder information kommer nog att försvinna snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 Pröva med att ta bort nåt program som du inte spelar eller så. Det kanske helt enkelt är för lite plats kvar på datan eller så har du får många fönster öppna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.