Hajen Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 (redigerat) Får jag joina din clan, Johan3043? Det vore nice om jag fick! :cool: Redigerat 27 November 2005 av Hajen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jonsk11 Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 Jag e gärna med.Själv tycker jag att jag e rätt bra...Har aldrig spelat i clan i Cs source förut,meni medal of honor har jag det.Tyvärr e jag inte så kunnig om hemsidor och servrar men det skulle va kul om jag fick spela i clanen// Dahlen :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 27 November 2005 Rapport Dela Skrivet 27 November 2005 tips pröva o göra hemsidan på freewebs de e nog de lättaste sättet B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 29 November 2005 Rapport Dela Skrivet 29 November 2005 Jag ska inte vara med pga att jag hittat en egen klan för ganska länge sen sa aldrig att jag skulle vara med . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 30 November 2005 Rapport Dela Skrivet 30 November 2005 Kan ja va me eller????? för ja behöver en klan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
((-(farfarsmurf)-)) Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Hejsan jag undrar om non vill göra en clan med mig?? Vi behöver en hemsida och det kanske fins non på fuska.se som kan göra hemsidan så kan vi titta på den när han e klar så kan vi se på saker han/hon ska ändra.. Jag kan fixa Servern.. Vi behöver ett namn ochså som alla vi här kan rösta om... Vill non hjälpa?? :huh: Jag vill gärna joina och hjälpa till om jag kan jag vet inte riktigt hur man gör men du kan väll säga till när sidan är klar så kan jag joina tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
((-(farfarsmurf)-)) Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 Jag vill gärna joina!! men ska ni inte köra lite surf banor också? ni borde för det är ju roligast /farfarsmurf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
((-(farfarsmurf)-)) Skrivet 3 December 2005 Rapport Dela Skrivet 3 December 2005 johan3043 vad ska clanen heta? vad ska sidan heta? får jag joina? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Farfar surfbanor på pcw,mix,cup hur skulle det se ut lr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 4 December 2005 Rapport Dela Skrivet 4 December 2005 Sorry har inte tittat till denna :P Alla som vill vara med får det!! Kan non fixa sidan vid freewebs.reklam???? jag ska fixa bakgrunden och knapparna och bannern.. Non som ahr lust och göra själva sidan?? Söke rne som vill det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M4ri3 Skrivet 10 December 2005 Rapport Dela Skrivet 10 December 2005 Jag är gärna med o lirar. Jag har source o cz o 1.6 så det e lugna puckar:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 JAg behöver verkiligen veta hur bra ni är innan jag joinar nått -_- ps, jag har alla steam games Tänkte säga det :kung: Jag är bra och ni DÅ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg