Avregistrerad Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Syns åldersgränsen på spelfodralen/omslaget ? Eller kommer det att synas senare? För om det inte syns, Så köper jag nog ett PSP. För man vill ju kunna köpa GTA och andra lite mer "våldspel" som kommer till PSP utan klagande föräldrar som säger att man är för liten ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Ja det gör det :( lite synd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jaa håller med fast inga säger nåt när jag köper spel bara det är mina pengar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
parmsib Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 jag kan köpa de flästa spel bara det är mina pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 (redigerat) Kommer till PSP ?. PSP är inget företag. Du menar att dem kommer till sony och klagar. Syns som om ni har ett problem när era föräldrar ej låter spela våldspel, För mig är det inga problem. Redigerat 9 Oktober 2005 av Puck0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 9 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2005 Det spelear ingen störe roll om det står ålders gräns eller inte. Dom flästa butiker säljer även om man inte är så gamal som det strå och även om det inte skulle stå så skulle ju dom veta vad ålders gränsen är så då skulle du ju inte får köpa speln/spelet iaf. Men dom flästa bryr sig inte. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Dem bryr sig inte. Det är bara en varning till föräldrarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Lyllo ersom inte har föräldrar som bryr sig då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Lyllo ersom inte har föräldrar som bryr sig då Min mamma och pappa seger att jag ej kan spela 18+ tills jag e 13-14,och 15+ tills jag e 12. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 11 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Okej. 12+ när jag är 12 (är 12 nu) 15+ när jag e 15 16+ när jag e 16 osv. Men man behöver ju ej lyda ibland :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 12 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2005 Okej. 12+ när jag är 12 (är 12 nu) 15+ när jag e 15 16+ när jag e 16 osv. Men man behöver ju ej lyda ibland :P Precis,det finns undantag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 orka vänta tills man är 18 år så att man får spela GTA..då vill man ju inte ens spela det längre.. men mina föräldrar bryr sig inte om vilket spel jag spelar..men i min klass får inte ens gå ner på stan själv..han måste ha en förälder med sig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg