LillBerra Skrivet 30 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2006 Lyllo ersom inte har föräldrar som bryr sig då Till en viss del. Men föräldrar som inte bryr sig alls är inget bra. Var lycklig över att du har stränga föräldrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne.....91 Skrivet 1 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2006 Jag skulle köpa GTA till PSP. Jag tog moppen in till Norrtälje. Men när jag ska betala säger dom i kassan får du verkligen köpa detta spel för dina föräldrar och frågade om dom var i närheten. Dom arbetade ju så jag blev tvungen att ringa farsan och frågade om det var OK sen då frågar om hon i kassan får prata med min farsa, han sa att det var helt OK. Jag har köpt de mesta GTA och alla gånger frågar dom. jag e så j-vla trött på det :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 Dom gör ju bara sitt jobb. Tänk om en 10 åring eller liknande skulle köpa GTA. Skulle dom bara strunta i det skulle det bli kaos :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 2 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2006 mitt 1 gta Liberty city men vi tänkte köpa king kong men det var slut så det blev iaf GTA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M_Martini Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 JAG BRUKAR FÅ SPELA ALLA SPEL MEN JAG FÅR INTE SPELA GTA SPELEN ÖVER TREAN FÖR MINA FÖRÄLDRAR TYCKER DET ÄR FÖR REALISTISKT!!!=) MEN JAG FÅR SPELA GTA MEN INTE HEMMA=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg