Gäst QuikSilver Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 jag läser spanska, och det är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Nej! Spanska e ett bra språk! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2006 Nej! Spanska e ett bra språk! :angry: Det är säkert bra, men det är inge kul att lära sig.. Lite svårt och ganska trist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UltraLink Skrivet 5 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2006 Jag har Tyska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Jag hade tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 Spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hagsten Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 jag tog spanska å de va mitt livs största mistag de e jätte tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lodisen_i_am Skrivet 6 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2006 (redigerat) vilket B språk har ni eller ska välja när ni börjar 6:an? för er som inte vet det så e alternativen spanska,franska och tyska. själv har jag spanska. Jag läser tyska!!! Det äger hårdast Redigerat 6 Januari 2006 av lodisen_i_am Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 7 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2006 Jag valde spanska... Tror att jag kommer att få mest användning för det :) Kan dock inte säga att jag tycker att det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 kunde bara välja mellan tyska o spanska valde tyska min lärare äger V`_`V Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Dessvärre Tyska. Kunde bara välja det. Gör det endast för att få ett litet extra G i 9an ;/ Hatar tyska..Finns inget mer oorganiserat språk. Citat av min lärare: " Nej det finns ingen anledning, det bara är andledat så!!" Han sa så efter att jag frågat efter anledningar till dumma regler typ 20 gånger på lektionen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RoXeR Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Själv Tog jag Franska anledningen är att alla tar spaska och tyska verkar lite tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.