Gäst Crap Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Jag har tyska, det duger la förutom läraren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 tog väl engelska eftersom jag vill fördjupa mina kunskaper och för att jag kommer ha nytta av språket i framtiden... :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackan-DMC Skrivet 15 November 2005 Rapport Dela Skrivet 15 November 2005 Vi har nog den vimsigaste och dummaste franska läraren någonsin! Hatar b-språk mest av alla ämnen. Fy katten... :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
terr Skrivet 17 November 2005 Rapport Dela Skrivet 17 November 2005 tyska såklart det äger :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 1 December 2005 Rapport Dela Skrivet 1 December 2005 Har tyska just nu.. Inte så kul men i alla fall roligare än franska och spanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag hade spanska, vilket jag ångrar grovt. Skulle valt tyska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
peshmerge-01 Skrivet 31 December 2005 Rapport Dela Skrivet 31 December 2005 (redigerat) Nu går jag i fyran har inga b språk men jag har kurdiska.jag ska vellia franska Redigerat 1 Januari 2006 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoxy Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Har Franska (Ta inte det de suger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Jag har tyska. Det är ju gaanska kul.... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^Salt-Popcorn^ Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Franska här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2006 Solklart Spanska!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 2 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2006 Franska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.