Andy999 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Skrivet 10 Oktober 2005 Trött på att skriva samma mening om & om igen ?? Du kan pröva skriva: #include <stdio.h> in main(void) { int count; for(count=1;count<=500;count++) printf("Jag ska aldrig mera komma försent."); return 0; } -------------------------------------------------------------------- Det var en C++ kod, om du skriver detta i ett program så kommer texten "Jag ska aldrig mera komma försent." skrivas ut på skärmen 500 ggr. Ganska kul XD Citera
neVah Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Skrivet 10 Oktober 2005 sånt där kan man göra själv:P haha ja gjorde de på en lektion en gång... fast då skrev ja ; läraren suger! o gissa om ja fick kvarsittning! haha de va sk*tkuul! Citera
Andy999 Skrivet 10 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 10 Oktober 2005 char streng[30]; cout<<"Vad heter du?\n"; cin>>streng; cout<<"\""<<streng <<"\"" cout<<"HaHa.. Typiskt lärar namn.\n"; cout<<"Din föreldrar maste varit fulla när dom döpte dig."; Men det ska vara att läraren ska skriva sitt namn. XD Citera
Salzalada Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 I vilket program ska man skriva in den koden? Vore ganska kul att göra det i skolan, för nästan ingen kan något om datorer... xD Citera
Gimcor Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 (redigerat) Om din skola har ett nätverk och du är lite n00b på programmering kan du bara testa skriva: net send * blablabla i kommandotolkien. Blablabla kan du ju självklart byta ut mot något annat. Vad som händer är ju självklart att meddelandet skickas till alla datorer i hela nätverket. Detta är väldigt användbart när du vill göra någon pissed. Redigerat 13 Oktober 2005 av Nintendo Power Citera
Joe Cool Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 Det går la inte på alla nätverk... Citera
Gimcor Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Skrivet 13 Oktober 2005 Det går la inte på alla nätverk... Men det fungerar på de flesta nätverk. Möjligtvis inte på de som har win 2000 o neråt eller annat operativsystem. Citera
Andy999 Skrivet 14 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Oktober 2005 HAHA! Skickade meddelanden i skolan. Det går ju med ip & Användarnamn. =P Citera
Salzalada Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 Om vi VERKLIGEN vill ha kvarsittning ska ni göra så här... Skapa ett nytt -txt dokument. I det dokumentet skriver dsu net send * blablabla (Blablabla ska vara det du vill säga!). Sedan kopierar du texten och klistrar in den några gånger i .txt dokumentet. (Tryck ctrl och a sedna ctrl och c. Efter det ctrl och v.) Då kommer det bli ganska mycket text. När du sedan ska spara filen skriver du der namnet du vill ha och skriver .bat efter. (T.ex. lol.bat) Efter det öppnar du den filen och väldigt många meddelanden kommer skickas i nätverket... :D Jag gjorde en fil som endast bestod av 13.5 MB text(!). Efter det så... Citera
Putte Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 13mb text är väl inget, själv gjorde jag en på 150mb, tyvär laggade datorn sönder fett ashårt... Tog ett tag... ;) Citera
Andy999 Skrivet 16 Oktober 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 HAHAHA!.. Det var kul Spankx. Men våra lärare e senila :P Citera
ELF Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Skrivet 16 Oktober 2005 Om vi VERKLIGEN vill ha kvarsittning ska ni göra så här... Skapa ett nytt -txt dokument. I det dokumentet skriver dsu net send * blablabla (Blablabla ska vara det du vill säga!). Sedan kopierar du texten och klistrar in den några gånger i .txt dokumentet. (Tryck ctrl och a sedna ctrl och c. Efter det ctrl och v.) Då kommer det bli ganska mycket text. När du sedan ska spara filen skriver du der namnet du vill ha och skriver .bat efter. (T.ex. lol.bat) Efter det öppnar du den filen och väldigt många meddelanden kommer skickas i nätverket... :D Jag gjorde en fil som endast bestod av 13.5 MB text(!). Efter det så... Det skulle jag kunna göra. Det funkar inte med elevernas konton jag har testat. Men jag har ett hemligt vapen (en lärares konto). Jag har inte testat än, men jag ska. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.