Hoppa till innehåll

Win 95 Spel På Xp?


Gäst virrs

Rekommendera inlägg

Em.. jag hade tänkt att spela ett ur gammalt spel (RECOIL heter det) påmin data.. spelet e typ för Win 95.

Antingen står det att det måste köras i viss format eller så står det bara:

"Recoil.EXE har stött åp ett problem och måste avslutas"

 

Vad gör man åt deT?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och funkar det inte då så funkar det inte. men det kan funka med Kompibalitetsläge men gör det inte det och du inte hittar någon patch (inte så troligt att de släpper en patch för xp till ett spel för 95 men...) så får du nog acceptera att det inte funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som du kanske förstår så är det skillnad på oprativsystemen windows 95 och windows XP lyssna nu på skilnaden windows 95,windows 98,windows 2000,windows ME och sen WINDOWS XP!!!!

 

Vad mednar du med det där? Att det är skillnad på olika operativsystem vet nog alla. Det är därför det finns olika. När jag började läsa det där trodde jag att du hade tänkt förklara skillnaderna på win95 och winXP. Men istället listade du några av microsofts operativsystem. Känns som ett onödigt inlägg enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...