Gäst Beldur Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Hej! Jag undrar hur man gör för att det tex. ska komma upp en ruta när man trycker på en button, tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Det beror på .. Tex Spel, Film Hemsida ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 10 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2005 Gör bara en popup trigger på din knapp och sen så skriv vad det ska stå i den och sånt med kodning - triggers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 inte för att jag vet vad ni andra har skrivit men jag fattar inget av det. jag vet iaf att på macromedias hemsida finns det ett plugin som gör att du kan få typ "alert" rutor fast snyggare. funkar bara till MX 2004 dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2005 Det beror på .. Tex Spel, Film Hemsida ... Ja du man kan säga ett "klicka runt spel" men annars så kanske det går med samma sätt som en hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.