Escain Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Du sa ju att jag var gullig :unsure: :rolleyes: Du är söt du. ^.^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KAIBA Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 hatad av alla tjejer men är rätt så populär bland killarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 usch, kan ju inte vara kul :( Tjejer som är så snälla :wub: Draghon: Visst varför inte :D men erkänn nu, killarna smörar röven av sig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Jag e ju en kille och tycker *host*att tjejer e *host*, ok,jag hade gillat det om det bara var 4-5 killar i klassen och 15 tjejer. :cool: Haha,hade viljat vara i den klassen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nice Time Skrivet 13 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2005 Jag Är Rätt Poppis Men Är Blyg! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Draghon: Visst varför inte :D men erkänn nu, killarna smörar röven av sig :P Faktiskt inte. De ser mig som en jämnlike. :) Fast de är lite snällare mot mig iofs. :P Förutom en kille, han är rätt... skum. Fast han är så mot alla så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 hm... Alla vet vem jag är,alla från nördarna till nazzarna.Å jag är inte hatad och knappast mobbad. PS:jag är INGEN nazze Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Vad ska jag Säga Klassens "Lustig kurre" Många vänner, blyg Mittimellan kanske (mer mot poppis sidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Jag e poppis hos nåra och inte så poppis hos andra.. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 Draghon: Visst varför inte men erkänn nu, killarna smörar röven av sig vill inte alla andra i klassen typ ha dig eller nåt sånnt då? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 ja men är ju bland dom populära :b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 oh yhea!! jag är mr.populär bland dom utstöta vill säga Gothare,s*tanister,SvartRockare,Syntare går hem oss vissa tjejer xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.